Сучасне робоче місце — це пекуча суміш різних поколінь з різними пріоритетами, цінностями та потребами. І вам потрібно знайти спосіб створити такий пакет переваг, який би задовольняв усіх.

Оскільки цього року покоління Z має випередити бебі-бумерів, потреби в робочій силі стрімко змінюються. І оскільки винагороди та пільги є важливою частиною залучення й утримання талантів, переваги мають змінюватися разом із вашими співробітниками.

Але чого хоче кожне покоління? Ділимося ключовими інсайтами з нового дослідження Forbes Advisor.

Різні покоління — різні переваги

Покоління Z

Покоління Z швидко захоплює ринок праці, оскільки бумери виходять на пенсію, а молоде покоління приходить на роботу. Його представники відомі тим, що говорять на роботі про проблеми, від DEI до психічного здоров’я, більше за будь-яке покоління до них.

Згідно з дослідженням, головною перевагою, якої прагнуть представники покоління Z, є гнучкий графік роботи: 83% респондентів назвали гнучкий графік найважливішим чинником для їхнього задоволення від роботи.

І не менш важливу роль відіграють гнучкі варіанти відпустки для догляду за дитиною. Оскільки дедалі більше талантів покоління Z починають планувати сім’ї, не дивно, що все більше працівників покоління Z, на відміну від представників інших поколінь, називають це головною перевагою.

Однак що може бути дивним, так це те, що лише 59% представників покоління Z назвали ресурси психічного здоров’я важливою перевагою порівняно з 68% міленіалів.

Найбажаніші ресурси психічного здоров’я для покоління Z передбачають:

  • страхове покриття психіатричних послуг (53%);
  • спеціалізований терапевт або консультант на робочому місці (51%);
  • виділені офісні приміщення для надання психіатричної допомоги (49%);
  • семінари з психічного здоров’я (47%).

Покоління Z також стало тим поколінням, якому потрібні певні ресурси для професійного розвитку, зокрема можливості наставництва (36%) і доступ до систем управління навчанням (68%).

Міленіали

За даними TeamStage, до 2025 року 75% світової робочої сили будуть міленіалами.

Гнучкі варіанти роботи також очолили рейтинг переваг для міленіалів: 84% опитаних зазначили, що гнучкий графік роботи є найважливішим для задоволення від роботи, а за ним йдуть гнучкі оплачувані вихідні та відпустка (70%).

Майже 7 із 10 респондентів (68%) назвали ресурси психічного здоров’я важливою перевагою — і це більше порівняно з будь-яким іншим поколінням.

Ось деякі з найбільш бажаних ресурсів для міленіалів:

  • страхове покриття психіатричних послуг (54%);
  • виділені офісні приміщення для надання психіатричної допомоги (54%);
  • «перші служби реагування» в галузі психічного здоров’я (49%);
  • семінари з психічного здоров’я (46%).

Цікаво, що представники міленіалів найменше хотіли б, щоб наставництво або міжфункціональне навчання було перевагою професійного розвитку – лише 5% порівняно з 18% представників покоління Z.

Gen X

Покоління X було відоме як «середня дитина» поколінь. Але, за даними Pew Research Center, до 2028 року очікується, що їх кількість перевищить кількість бумерів.

Найбажанішою перевагою покоління X стала гнучка робота (73%), за якою йшли гнучкі умови вихідних і відпусток (67%), ресурси для психічного здоров’я (66%) і гнучкі варіанти відпустки для догляду за дитиною (65%).

Покоління X найменше хотіло б отримати компенсацію за медичне обслуговування: лише 18% вказали це як бажаний ресурс у галузі психічного здоров’я. Натомість вони з більшою ймовірністю хотіли б страхового покриття (50%), виділених офісних приміщень для надання психіатричної допомоги (48%) і спеціальних терапевтів або консультантів на робочому місці (43%).

Щодо професійного розвитку, Gen X хочуть навчатися в інших відділах компанії (55%), мати доступ до систем управління навчанням (50%) і стипендію для продовження навчання (45%).

Бебі-бумери

Попри те, що тисячі бебі-бумерів щодня досягають пенсійного віку, за даними NRMLA, майже половина працівників цього покоління не планують виходити на пенсію.

Бебі-бумери, схоже, віддають перевагу гнучкості як найважливішому фактору для свого задоволення — гнучкі варіанти роботи (76%), гнучка відпустка для догляду за дитиною (66%), а також гнучкі вихідні та відпустки (60%) є одними з найважливіших переваг.

Хоча багато інших поколінь вважали страхове покриття найважливішим, бумери зламали шаблон, вказавши виділені офісні приміщення для надання психіатричної допомоги як найбільш бажану перевагу.

Вони також хотіли б, щоб інші відділи проводили тренінги для всієї компанії. Інші бажані переваги професійного розвитку включають:

  • доступ до систем управління навчанням (57%);
  • стипендії для продовження навчання (51%);
  • огляди продуктивності (51%).

Поради для HR-ів

Цілком очевидно, що ви не можете зробити всіх щасливими, і надання всіх ваших переваг одному поколінню може не тільки відштовхнути інших співробітників, а й звузити ваш резерв талантів і завадити працівникам різних поколінь подавати заявки.

Але є деякі речі, які ви можете зробити, щоб усі покоління були задоволені вашими пропозиціями пільг і додаткових винагород.

  • Зосередьтеся на універсальних бажаних перевагах. У різних поколіннях 79% усіх працівників сказали, що гнучкий графік роботи є однією з найважливіших переваг для задоволення, а далі йдуть можливості для гнучкої відпустки. Зосередження уваги на перевагах, яких хочуть усі працівники, незалежно від віку, може допомогти гарантувати, що ваші ключові переваги будуть задовольняти те, що дійсно потрібно вашим працівникам.
  • Регулярно опитуйте свій персоналНавіть якщо розмір вашої команди не збільшується або не зменшується суттєво, важливо регулярно опитувати своїх співробітників, аби переконатися, що ваші переваги все ще працюють на них. Тоді ви зможете використовувати все це для формування стратегії на наступний рік.
  • Запропонуйте кілька унікальних перевагКілька надійних пропозицій щодо пільг, які задовольняють більшу частину потреб вашої робочої сили, краще, ніж цілий набір переваг, які можуть приголомшити кількох ваших співробітників. Зосередьтеся на якості унікальних переваг, а не на кількості.

Читайте ще: Співробітники-бумеранги: чому йдуть, чому повертаються та чи приймати їх назад?