Про Budni
Наші продукти
Презентації зараз зустрічаються усюди – жодна компанія не обходиться без корпоративних розсилок, звітів, комерційних пропозицій або ж публічних виступів. Та чи так просто зробити презентацію такою, щоб її дивились і додивлялись? А головне, щоб вона виконувала свої функції як бізнес-інструмент?
Аліна Глазова, власниця агенції зі створення презентацій, авторка курсу по презентаціях для недизайнерів
Основа для ефективної презентації
Почнемо з бази: презентація – це не лише гарні слайди. Для створення якісної прези, необхідно пропрацювати три основні складові:
І дуже часто ми концентруємось на дизайні, забуваючи, що на першому місці завжди має бути контент. Структура, своєю чергою, має керувати увагою читача: слайди мають бути логічними та послідовними. А вже дизайн допоможе вам якісно та зрозуміло передати сенси.
Будь-яка презентація має чітко відповідати на питання:
Це ідеальна формула для будь-якої презентації.
Почнемо із завдання велкам-прези: основна її мета — це допомогти з адаптацією новачку та зародити ту саму лояльність вашого майбутнього співробітника. Людина має відчути гордість за компанію, частиною якої вона стала.
Перше слово, що приходить в голову — це турбота. Ви маєте попіклуватися про співробітника та надати вичерпну інформацію про взаємодію з компанією. Після ознайомлення з такою презентацією, людина має ще раз упевнитися, що вона точно зробила правильний вибір.
Розглянемо, якою може бути структура велкам-презентації:
Важливо, щоб презентація була дійсно корисною, а не зроблена «для галочки». При створенні такого файлу, поставте себе на місце співробітника: пригадайте, яка інформація вам допомогла б, коли ви самі були в ролі новачка?
Корисна презентація — це та, до якої можна звернутися, якщо виникли якісь питання. Наприклад, на слайді про відпустки варто одразу розписати алгоритм оформлення відпустки, прикріпити до слайду шаблон заяви, а також надати контакти відповідальної людини.
У більшості компаній існує свій брендбук, що включає: логотип, фірмові шрифти, кольори, графічні елементи. Вони існують не просто так, а для полегшення впізнаваності бренду й, відповідно, роботи над презентаціями.
Але дизайн — це, в першу чергу, про естетику та читабельність, а не про красу заради краси.
Ключові правила, що допоможуть вам потурбуватися про читача вашої презентації та не перевантажити слайди:
Відомі у всьому світі компанії роблять велкам-прези у різних форматах, і це насправді дуже важливо — адаптувати їх під tone of voice бренду. Ось, наприклад, презентації деяких відомих усім компаній: Netflix, Facebook і Disney, для натхнення. Такі прези можна роздрукувати та видавати новачкам як доповнення до велкам-кіту. Вони – неідеальні, але точно зможуть допомогти вам надихнутися.
Поставте собі за мету щиро допомогти новачку якнайшвидше стати частиною вашої компанії — і тоді ваша велкам-презентація точно потрапить йому в саме серце.
Читайте ще: Cheese-life balance: 5 ідей для гастрономічного тімбілдингу