Робота в гуманітарній організації – це гарна можливість вплинути на світ навколо нас та стати частиною глобальних ініціатив та проєктів, спрямованих на боротьбу з бідністю, нерівністю, голодом та іншими проблемами.

Хочете дізнатися більше про WFP та процес найму у компанію?

Реєструйтеся на кар’єрний вебінар, який пройде 18 квітня. Експерти розкажуть про свій шлях успіху, поділяться особистими та професійними челенджами та дадуть цінні поради учасникам. Зверніть увагу, вебінар проводитиметься англійською мовою.

Зареєструватися на вебінар

кар'єра в гуманітарній сфері

Кілька порад від HR-фахівців, які можуть допомогти вам досягти успіху

Зосередьтеся на стратегії пошуку роботи 

  1. Почніть з визначення вашого профілю, включаючи навички, досвід роботи, освіту, інтереси та цілі кар’єри.
  2. Проаналізуйте інформацію про гуманітарні організації, їхні місії, цінності та культуру.
  3. Віддавайте перевагу довгостроковим можливостям, які пропонують роботодавці.
  4. Дайте собі відповідь, чи розглядаєте ви можливість переїзду.
  5. Зверніть увагу, що в гуманітарних організаціях здебільшого немає можливості працювати віддалено.
  6. Основною робочою мовою є англійська.

Підготуйте резюме та мотиваційний лист

  1. Ваше резюме має відповідати вимогам вакансії: релевантний досвід, освіта тощо.
  2. Резюме повинно мати чітку структуру.
  3. Інформація про досвід роботи повинна бути зазначена в хронологічному порядку.
  4. Резюме повинно бути простим, без яскравого дизайну.
  5. Рекомендуємо прибрати з резюме інформацію про сімейний стан, дітей, адресу проживання та ваше фото.
  6. Приділіть особливу увагу вичитуванню вашого резюме на предмет орфографічних помилок та пропущених слів.
  7. Супровідний лист допоможе підкреслити ваші мотивацію та інтерес до конкретної вакансії.

Ретельно підготуйтеся до співбесіди 

Дуже часто співбесіди проходять онлайн, рекомендуємо ретельно готуватися до кожної. Основним видом співбесід у WFP є співбесіда за компетенціями. Це формат інтерв’ю, під час якого роботодавець оцінює вашу здатність до виконання конкретних завдань та виявлення ключових компетенцій, необхідних для успішної роботи.

Як відповідати?

Для відповіді на запитання щодо компетенцій, рекомендуємо скористатися методом STAR:

  • Situation (Ситуація). Опишіть контекст або обставини, в яких виникла конкретна ситуація. Поясніть, що відбувалося та які були обмеження чи умови.
  • Task (Завдання). Опишіть конкретне завдання чи ціль, яку вам потрібно було досягти у цій ситуації.
  • Action (Дія). Розкажіть, які конкретні дії ви вжили для вирішення ситуації або виконання завдання. Опишіть кроки, які ви здійснили, і як ви взаємодіяли з іншими.
  • Result (Результат). Подайте інформацію про результати ваших дій. Які були результати ваших дій? Які були особисті чи організаційні досягнення? Які висновки зробили?

Бажаємо вдалого пошуку та чудової нової роботи!

Читайте ще: «Робота для тих, у кого ще немає досвіду, і тих, у кого є». Розповідаємо про нову рекламну кампанію robota.ua