Про Budni
Наші продукти
robota.ua та Асоціація HR Pro запустили благодійну ініціативу «Алея стійкості», щоб зібрати досягнення українського бізнесу в умовах війни та кошти на бандеромобіль, який відправиться допомагати нашим захисникам на передову.
За кожну публікацію до 25.11 у соцмережах, яка розповідає історію стійкості або містить подяку бізнесу за витримку в часи невизначеності, компанія robota.ua здійснює донат у розмірі 300 гривень для збору автомобіля. Пост може бути опублікований у Facebook, Instagram, LinkedIn, має містити хештег #hrproawards та бути відкритим для всіх, аби організатори побачили його та публікація потрапила до «Алеї стійкості».
Чому вам теж варто долучитися до проєкту «Алея стійкості»:
- Аби поділитися унікальними рішеннями та кейсами вашої компанії з професійною HR-спільнотою, долучившись до довгострокового, благодійного та безкоштовного PR-проєкту.
- Щоб приєднатися до збору коштів на авто для ЗСУ без власних витрат. При чому можна не обмежуватися однією публікацією, а зробити кілька постів – за кожен з них robota.ua здійснить донат у розмірі 300 грн. Так, ми разом подаруємо новий бандеромобіль нашим захисникам!
- Аби подякувати колегам за їхню роботу та надихнути їх на подальші кроки на шляху до Перемоги.
- Закарбувати історії про важливі досягнення на роки, щоб не загубити пам’ять про будь-яку справу – велику та малу, команд та особистостей – яка підтримувала, надихала та мотивувала працювати на Перемогу.
- За результатами, автори проєкту розкажуть українським та міжнародним медіа про стійкість, креативність та здобутки українських команд.