robota.ua та Асоціація HR Pro запустили благодійну ініціативу «Алея стійкості», щоб зібрати досягнення українського бізнесу в умовах війни та кошти на бандеромобіль, який відправиться допомагати нашим захисникам на передову.

За кожну публікацію до 25.11 у соцмережах, яка розповідає історію стійкості або містить подяку бізнесу за витримку в часи невизначеності, компанія robota.ua здійснює донат у розмірі 300 гривень для збору автомобіля. Пост може бути опублікований у Facebook, Instagram, LinkedIn, має містити хештег #hrproawards та бути відкритим для всіхаби організатори побачили його та публікація потрапила до «Алеї стійкості».

Чому вам теж варто долучитися до проєкту «Алея стійкості»:

  1. Аби поділитися унікальними рішеннями та кейсами вашої компанії з професійною HR-спільнотою, долучившись до довгострокового, благодійного та безкоштовного PR-проєкту. 
  2. Щоб приєднатися до збору коштів на авто для ЗСУ без власних витрат. При чому можна не обмежуватися однією публікацією, а зробити кілька постів – за кожен з них robota.ua здійснить донат у розмірі 300 грн. Так, ми разом подаруємо новий бандеромобіль нашим захисникам!
  3. Аби подякувати колегам за їхню роботу та надихнути їх на подальші кроки на шляху до Перемоги.
  4. Закарбувати історії про важливі досягнення на роки, щоб не загубити пам’ять про будь-яку справу – велику та малу, команд та особистостей – яка підтримувала, надихала та мотивувала працювати на Перемогу.
  5. За результатами, автори проєкту розкажуть українським та міжнародним медіа про стійкість, креативність та здобутки українських команд.

Детальніше про «Алею стійкості»