Попередню розмову з HR-директоркою Ardis Group ми завершили важливою тезою: повномасштабне вторгнення призвело до переоцінки цінностей на ринку праці як з боку компаній, так і тих, хто шукає роботу. Сьогодні докладніше поговоримо про ціннісні зміни всередині Ardis Group та про те, як компанія дбає про наявних членів команди впродовж воєнного стану в країні. 

Кіра П’ятецька, HRD Ardіs Group

– Кіро, чи змінилися корпоративні цінності Ardis Group за ці два роки повномасштабної війни? 

– Насправді наші цінності не змінились, ба більше – підкріпилися діями як компанії, так і вчинками співробітників. Ми відчули силу цінностей Ardis Group, над якими так довго працювали ще до повномасштабного вторгнення.

– Поділіться, будь ласка, вашими цінностями та, можливо, реальними історіями, які розкривають їхню суть. 

– Нашими незмінними цінностями лишаються Довіра, Команда та Сирне ДНК. Співробітники компанії згуртувалися з перших днів війни та проявили доброту, увагу та справжню героїчність. 

Наприклад, працівники, що евакуювалися в Ужгород, зустрічали інших колег, їхні родини або друзів, допомагали з житлом, перетином кордону та необхідними речами. Так утворилась невелика волонтерська команда, яка впродовж декількох місяців продовжувала зустрічати людей та допомагати їм. 

Завдяки нашим героїчним водіям, які не припиняли їздити на склади по Житомирській трасі під час активних бойових дій в цій місцевості, ми продовжували постачати сир в інші регіони країни, а також передавали продукцію ТРО та волонтерським штабам. 

Наша колега, яка перебувала перші місяці в Закарпатській області, почала цікавитися місцевими видами сирів. Хоч вона давно вже повернулась у рідну Бучу, але й досі підтримує теплі стосунки з людьми, які тоді прихистили її з родиною, та час від часу відправляє їм наші сирні смаколики, відкриваючи для них нові сирні смаки та поєднання.

Зараз співробітники, які за внутрішнім покликом обрали шлях волонтерства, об’єднались і допомагають ЗСУ, дитячим будинкам та переселенцям із зон бойових дій.

Мої колеги завжди проявляли емпатію та піклувалися одне про одного, клієнтів, і намагалися зробити більше, ніж очікується. 

– Це дійсно надихає. Кіро, а чи змінилися пріоритети та потреби співробітників, що працюють у компанії вже понад два роки? Як Ardis Group відреагувала на це? 

– Так, змінилися. Саме зараз пріоритетними стали швидке прийняття рішень та довірлива комунікація. В цьому нам допомагає відсутність жорсткої структурної ієрархії відкритість СЕО і топменеджерів до нових ідей та оптимізація процесів:

По-перше, це адаптація до гібридного формату роботу. Хоч ми вже звикли працювати онлайн під час локдаунів, але зараз є співробітники, які працюють в інших містах України та закордоном. Для нас стало вкрай важливо зберігати емоційний зв’язок з усіма членами команди. Тому ми влаштовуємо щотижневі загальнокорпоративні онлайн-зустрічі. 

По-друге, організовуємо корисні та цікаві заходи, в яких можуть взяти участь всі співробітники компанії. Наприклад, лекції психологів на теми ментального здоров’я й емоційного інтелекту. Лекції на тему фінансів: як вести особистий бюджет і які є варіанти пасивного доходу. 

Завдяки сервісним батлам у форматі вікторин і командної взаємодії, що відбувалися онлайн й офлайн, ми прокачали свої знання та навички сервісу.

Також результативними виявилися експертні розмови: співробітники готують стислу та корисну інформацію на теми, пов’язані з напрямками їхньої діяльності, й діляться нею з іншими колегами. Це допомагає удосконалити взаємодію між учасниками бізнес-процесів компанії. 

– А як щодо відносин поза межами робочих процесів? 

— Намагаємося підтримувати баланс не перегнути палку з надмірною турботою, але, у разі потреби, завжди підставимо плече.

Компанія надає соціальну допомогу співробітникам та їхнім сім’ям, долучається до волонтерських зборів для їхніх близьких або друзів. Дарує додаткові вихідні дні, щоб колеги мали змогу приділити більше часу родині, адже зараз цінна кожна хвилина життя. 

Також залучаємо дітей співробітників у соціальні активності компанії: кулінарні майстер-класи, конкурси малюнків, готуємо подарунки тощо. У 2022 році розіграли серед співробітників поїздку на море, у Болгарію, для їхніх дітей та мам.

Практикуємо онлайн-зустрічі на кшталт клуб за інтересами: спорт, йога, кіно, розмовна англійська тощо. Вони відбуваються щотижня за індивідуальним графіком груп.

Я дуже любила ранки п’ятниці за кавою онлайн, на яких ми теревенили про особисте життя, ділилися порадами, підтримували одне одного. З часом ці зустрічі трансформувалися у ранкові подкасти, які проводять СЕО, топменеджери та інші співробітники, обираючи тему на власний розсуд. Завдяки цим мінірепетиціям публічних виступів колегам легше готуватись до участі у вебінарах, конференціях або до лекцій для студентів.

– Чи готується компанія до того, що в команді працюватимуть ветерани?

– Наразі 18 співробітників компанії служать в ЗСУ. Компанія зберігає за ними робочі місця та фінансово допомагає. Наша команда волонтерів постійно з ними на зв’язку збирає запити та закуповує все необхідне. Окрім цього намагаємось підтримати морально та нагадати, що вони — частина нашої команди і ми їх дуже чекаємо. Цього року разом з колегами плануємо вивчати практики щодо адаптації ветеранів до роботи, щоб створити сприятливе середовище для колег, які зараз боронять нашу державу.

– Наостанок, Кіро, опишіть, будь ласка, що для вас Ardis Group? 

– Для мене Ardis Group це не просто місце роботи, це простір, де ти можеш розвиватися, реалізовувати безліч ідей та ініціатив, де чують і беруть до уваги твою думку. Це команда професіоналів, з якими цікаво працювати пліч-о-пліч, переймати досвід, справлятись з будь-якими викликами. Сьогодні, коли на вагу золота кожна хвилина, ти ретельніше обираєш, з ким тобі цінно бути тут і зараз, адже на роботі ми проводимо більшу частину свого життя. Я можу впевнено сказати, що пишаюсь бути частиною такої команди.

Читайте ще: Розробка стратегії та стратегічне планування. У чому різниця?