Марія Данилович, Marketing Expert у Nexia DK

Процес пошуку роботи є складним і вимагає від кандидатів не лише відповідних навичок, але й вміння правильно презентувати свої здібності та досягнення. Одним із ключових етапів цього процесу є оформлення резюме. Дуже важливо підійти до цього відповідально, адже правильно оформлене резюме приверне увагу рекрутерів та виділить вас серед інших кандидатів.

Доля вирішується у перші 5-10 секунд

В середньому роботодавці приділяють лише від 5 до 10 секунд на оцінку кожного резюме, тому воно має бути інформативним.

83% роботодавців відзначають вплив дизайну резюме

Згідно із дослідженням Eye-Tracking, роботодавці витрачають більше часу на перегляд резюме, де використовуються графіка, візуальні елементи та чітко структуровані блоки інформації.

Фото

Згідно зі статистикою LinkedIn, резюме з фотографією мають на 21 раз вищу ймовірність привернути увагу рекрутера.

Соціальні мережі

Близько 75% рекрутерів використовують соціальні мережі для перевірки інформації про кандидатів.

Резюме — це самореклама, яка має показати вас із найкращого боку та «продати» роботодавцю. Тому ваша мета — сформулювати кожен пункт резюме так, щоб він зацікавив та вразив рекрутера.

  • Чітка структура

Резюме маж легко читатися. Використовуйте зрозумілі заголовки, списки та абзаци, щоб зробити його зручним для перегляду.

  • Об’єктивність та конкретність

Уникайте загальних слів та фраз. Вказуйте конкретні досягнення та результати, яких ви досягли на попередніх місцях роботи.

  • Ключові навички та освіта

Виділіть ключові навички, які роблять вас ідеальним кандидатом для обраної посади. Зазначте вашу освіту та додаткові курси, які можуть бути важливими для роботи.

  • Статистика

Додайте конкретні цифри та показники до свого досвіду. Інформація «Збільшив/ла продажі на 25%», ймовірно, швидше справить враження на рекрутера виглядає, ніж просто «Підвищив/ла продуктивність».

  • Культура підтримки та розвитку

Розкажіть про свою роль у розвитку корпоративної культури та участь у проєктах розвитку співробітників. Ваша здатність до саморозвитку — вагомий бізнес-бенефіт.

  • Кейси та портфоліо (для SMM-спеціаліста, дизайнера, маркетолога тощо)

Додайте кейси або портфоліо, якщо це можливо. Для SMM-спеціаліста важливо представити приклади успішних кампаній у соціальних мережах, для дизайнера — зразки робіт, а для маркетолога — стратегії та результати маркетингових заходів.

  • Грамотність

Перевірте правопис та граматику. Грамотне резюме — це ваш імідж. Продемонструйте, що ви — професіонал у всьому, включаючи використання мови.

Підготовка резюме — це не просто формальність, а справжній маркетинговий крок для продажу ваших професійних навичок та досягнень. Зосередьте увагу на цих ключових аспектах, і ваше резюме стане ефективним інструментом для власної кар’єрної реалізації.

Читайте ще: Ігнорувати чи бути чесним? Як правильно відмовитися від оферу