Про Budni
Наші продукти
Марія Данилович, Marketing Expert у Nexia DK
Процес пошуку роботи є складним і вимагає від кандидатів не лише відповідних навичок, але й вміння правильно презентувати свої здібності та досягнення. Одним із ключових етапів цього процесу є оформлення резюме. Дуже важливо підійти до цього відповідально, адже правильно оформлене резюме приверне увагу рекрутерів та виділить вас серед інших кандидатів.
Доля вирішується у перші 5-10 секунд
В середньому роботодавці приділяють лише від 5 до 10 секунд на оцінку кожного резюме, тому воно має бути інформативним.
83% роботодавців відзначають вплив дизайну резюме
Згідно із дослідженням Eye-Tracking, роботодавці витрачають більше часу на перегляд резюме, де використовуються графіка, візуальні елементи та чітко структуровані блоки інформації.
Фото
Згідно зі статистикою LinkedIn, резюме з фотографією мають на 21 раз вищу ймовірність привернути увагу рекрутера.
Соціальні мережі
Близько 75% рекрутерів використовують соціальні мережі для перевірки інформації про кандидатів.
Резюме — це самореклама, яка має показати вас із найкращого боку та «продати» роботодавцю. Тому ваша мета — сформулювати кожен пункт резюме так, щоб він зацікавив та вразив рекрутера.
Резюме маж легко читатися. Використовуйте зрозумілі заголовки, списки та абзаци, щоб зробити його зручним для перегляду.
Уникайте загальних слів та фраз. Вказуйте конкретні досягнення та результати, яких ви досягли на попередніх місцях роботи.
Виділіть ключові навички, які роблять вас ідеальним кандидатом для обраної посади. Зазначте вашу освіту та додаткові курси, які можуть бути важливими для роботи.
Додайте конкретні цифри та показники до свого досвіду. Інформація «Збільшив/ла продажі на 25%», ймовірно, швидше справить враження на рекрутера виглядає, ніж просто «Підвищив/ла продуктивність».
Розкажіть про свою роль у розвитку корпоративної культури та участь у проєктах розвитку співробітників. Ваша здатність до саморозвитку — вагомий бізнес-бенефіт.
Додайте кейси або портфоліо, якщо це можливо. Для SMM-спеціаліста важливо представити приклади успішних кампаній у соціальних мережах, для дизайнера — зразки робіт, а для маркетолога — стратегії та результати маркетингових заходів.
Перевірте правопис та граматику. Грамотне резюме — це ваш імідж. Продемонструйте, що ви — професіонал у всьому, включаючи використання мови.
Підготовка резюме — це не просто формальність, а справжній маркетинговий крок для продажу ваших професійних навичок та досягнень. Зосередьте увагу на цих ключових аспектах, і ваше резюме стане ефективним інструментом для власної кар’єрної реалізації.
Читайте ще: Ігнорувати чи бути чесним? Як правильно відмовитися від оферу