Зимовий святковий період стає все ближче, а він завжди йде поруч із необхідністю обирати подарунки. І якщо з презентами для близьких все більш-менш зрозуміло, то з подарунками для колег чи партнерів може бути важче. Виникають питання про те, чи на часі зараз витрачати гроші на це, коли є більш необхідні витрати та що подарувати, аби це виглядало доречно, гарно та принесло задоволення колезі або клієнту? Сьогодні шукатимемо на них відповіді.

Навіщо потрібні корпоративні подарунки?

Корпоративні подарунки — маркетинговий інструмент, який допомагає висловити вдячність за співпрацю клієнтам, партнерам, колегам, підтримує впізнаваність бренду, лояльність до компанії та дає щось більше, ніж фінансові компенсації.

З початком війни компанії у своїй більшості відмовилися від корпоративних подарунків. Комусь може здатися, що дарувати щось у кризові часи недоречно, проте навпаки зараз такий прояв уваги і турботи актуальний як ніколи. 

Що вам дають подарунки в робочому середовищі?

  • Моральну підтримку. У важкі часи важливо розуміти, що про тебе не забули, хтось піклується та хоче зробити приємно. Такі маленькі корпоративні презенти дають змогу команді налаштуватися на продуктивний робочий ритм, колегам показують, що вони важливі, а партнерам чи клієнтам, що саме ви здатні їх підтримати.
  • Встановлення дружних відносин. Подарунки допомагають привернути увагу до себе, бо нагадують, що людина не одна, ви про неї згадуєте та піклуєтеся. Особливо вони важливі, коли робота дистанційна, ви не бачитеся в офісі та не можете виразити своє гарне ставлення словами. А ще більше, коли колега перебуває за кордоном — їй/йому хочеться відчувати підтримку та приналежність до колективу.
  • Фінансову стабільність. Якщо йдеться про подарунки партнерам чи співробітникам від роботодавця, то у кризові часи це виступає підкресленням фінансової стабільності компанії. Якщо керівництво може дозволити дарувати подарунки своїм працівникам, то заробітну плату точно зможе виплачувати та навіть підвищувати.

Що потрібно врахувати під час вибору подарунка?

За різноманіття пропозицій важко визначитися з подарунком для колег чи партнерів, але є декілька критеріїв, які потрібно врахувати, щоб цей вибір був простішим.

Бюджет

Корпоративні подарунки мають виглядати як невелика приємність, а не як хабар. Тому тут важливо окреслити межі бюджету та не виходити за нього. Часто у компаніях є корпоративні правила, які стосуються подарунків, а саме — того, яку суму можна витратити, щоб це не було підкупом.

Цільова аудиторія

Визначте, для кого ви даруєте та чим цікавиться ця людина чи група людей. Добре, коли подарунок відповідає інтересам колеги чи партнера, їх переконанням та стилю.

Практичність

Краще обрати подарунок, який буде приносити користь. Адже безглузда статуетка новорічного гнома, можливо, і сподобається колезі, але ніяк не вирізнить вас серед інших дарувальників. А от якщо подарувати клієнту навіть блокнот із вашим корпоративним написом, то він стане в пригоді і щоразу нагадуватиме про вашу компанію.

Унікальність

Це може бути важче, аніж записник і ручка, проте принесе набагато більше користі. Якщо ви продумуєте ексклюзивний подарунок, якого немає в масовому виробництві, то точно запамʼятаєтеся тому, хто його отримає.

Відповідність сезону

Якщо ви привʼязуєте подарунок до календарного свята, то він повинен йому відповідати. До прикладу, на Новий рік не дарувати стакан для прохолодних напоїв чи кепку.

Що дарувати?

Серед подарунків, які відповідають вище перерахованим критеріям, можуть бути:

  • подарункові сертифікати — ідеальний варіант, коли не знаєте, що саме обрати;
  • пледи, грілки, зігрівальні напої;
  • чашки, термочашки;
  • набори для глінтвейну;
  • павербанки, ліхтарі, настільні лампи на батарейках — все, що може знадобитися цієї зими;
  • коробка з фруктами чи солодощами.

Головне — підходьте до вибору подарунка з душею і ви точно не залишите своїх колег і партнерів байдужими.

   Тетяна Ковальчук, авторка медіаплатформи budni

Читайте ще: Як «прокачати» тіло і командний дух: переваги корпоративних тренувань у спортхабах ЕБШ