У компанії robota.ua співробітники дуже люблять проводити час разом. Це просто закладено в ДНК нашої культури. Ми звикли до різних заходів, сповнених командоутворенням, веселощами та мотивації. За свою історію ми випробували безліч форматів: від п’ятничних посиденьок за настільними іграми до гучних поїздок за кордон.   

Коли почалось повномасштабне вторгнення, питання корпоративів стало не лише неактуальним, але й недоречним. Проте з часом ми все частіше і частіше почали ловити сигнали від наших колег про те, що їм не вистачає того духу командоутворення, який завжди був притаманний нашій компанії.   

Звісно, ніхто не просив про гучний захід (ми бережемо енергію та запал на свято Перемоги), але ми відчували, що потрібно зробити щось, що розрадить нашу команду, хоч трошки нагадає про те, як було раніше і як обов’язково буде у майбутньому.   

Насправді з проблемою командоутворення наразі зустрічаються багато компаній. Безліч дискусій точиться навколо цього питання і розуміння наскільки це є на часі. Тут кожен бізнес повинен ухвалювати рішення самостійно. Проте, з наших спостережень, дуже часто компанії відмовляються від корпоративних заходів, пояснюючи це економією коштів.   

Саме тому ми вирішили поділитись не лише власним досвідом про те, як можна організувати командоутворювальний захід з мінімальним бюджетом, а й запитали поради у партнерів, з якими ми неодноразово співпрацювали у різні часи.   

  

Катерина Радько, Employer Brand Specialist robota.ua   

Ми довго думали і дискутували: бути корпоративним заходам чи ні? З одного боку розуміли, що це може виглядати якось недоречно у період повномасштабної війни. З іншого боку, ми дуже зчитували настрій команди і відчували, що зараз люди мають дуже сильну потребу у взаємодії та командоутворенні. Протягом року ми на постійній основі мали командні робочі зустрічі, проводили квізи на різну тематику, але підбити підсумки 2022 року хотілось якоюсь спільною активністю.   

Ми почали шукати новий формат. Звісно, ми не могли собі дозволити витратити великі кошти і зібрати всіх людей в одному місці, тому треба було думати над онлайн-активністю. Шукаючи варіанти, ми познайомились Cookeryschool. Так народилась ідея разом із командою онлайн зліпити вареники та зварити справжній український банош. Це було вау! Хтось куховарив прямо під час трансляції разом із родиною, хтось спостерігав за процесом за келихом вина, активно коментував, брав участь в інтерактивах і вигравав класні подарунки, а хтось після дуже шкодував, що не приєднався до майстер-класу.  

  

Захід зайшов на ура та отримав дуже позитивний фідбек навіть від найбільш скептично налаштованих хейтерів кулінарного мистецтва! 

Такі активності показують, що, попри бюджетні обмеження, можна класно та весело проводити час разом.  

Але без крутих підрядників гарного заходу точно не вийде. Тому ділимось з вами нашими партнерами, які можуть організувати заходи будь-якого рівня. 

Євген Чернуха, шеф-кухар, засновник кулінарної школи

Мабуть, років 10 тому про таке навіть ніхто не задумувався. А далеких 8 років тому ми провели перший онлайн майстер-клас аж для двох осіб, знімаючи все на звичайний смартфон.   

А сьогодні вже четвертий рік поспіль ми організовуємо яскраві онлайн-паті та проводимо заняття в режимі реального часу, закриваючи усі питання. Людина (учасник) відчуває себе у нас в гостях. Або ж наші кухарі та ведучий телепортуються на кухні учасників. Немає значення, чи знаходиться хтось у Житомирі, у Варшаві, у Флориді чи Копенгагені. Для нас не існує кордонів!  

Унікальне термозберігаюче упакування, що не пропускає повітря, дозволяє доставити food-бокси одночасно хоч тисячам учасників (від страв до коктейлів для диско-вечірки). Доставка майбутнього не інакше.

Людина готує та занурюється у повний інтерактив. Доповнює свято модератор (ведучий) з конкурсами та іншими активностями.  

Найцікавіше – зазирнути у бекстейдж: коли у камері дві людини, а навколо ще два помічники, три оператори і купа техніки.  

З сучасних нововведень: для 100% повної автономії роботи з’явились старлінки, мініелектростанції та навіть вантажний фудтрак з пересувною відеостудією.  

Мабуть, наступним кроком будуть наші 3D-голограми просто на кухнях учасників одночасно у тисячі місцях, адже технології творять дива!  

Анастасія ТретьяковаTravel Product manager Eurotrips  

Ми переконані, що вдалим корпоратив робить не значний кошторис, а дружна атмосфера, професійна команда та грамотне планування заходу.  

Маємо три варіанти, як провести корпоративний відпочинок.  

Захід з мінімальним бюджетом  

З найбюджетніших варіантів вечірка в офісі або онлайн, вечір у стилі Stand Up, де кожен зможе виступити та пожартувати на професійні теми, пограти командою в Kahoot!, Alias, покер та весело провести час разом за келихом вина.  

Також в офісі можна організовувати щомісячні тематичні гастровечори різних кухонь світу.  

Вечір у неформальному оточенні  

Якщо бюджет більший (наприклад, нещодавно ми робили захід на 70 осіб, вартістю 180 000 грн), то можна організувати вечірку у закладі, запросити професійного ведучого, діджея та фотографа. Разом з ведучим продумати програму та провести вікторини, командні ігри на зближення та пізнання інтересів одне одного. Цікавою фішкою буде оренда фотокабіни, щоб спогадів було ще більше. Звісно, потрібно не забути про фуршет та напої, зважаючи на вподобання команди.  

Виїзний корпоратив   

Формат подорожей для корпоративного відпочинку також набирає обертів, особливо, якщо команда проживає в різних містах, країнах. Вдалим варіантом буде вікенд в Карпатах або в Європі. Це ідеальний формат для проведення тімбілдингів та конференцій.  

На початку необхідно скласти програму, щоб усі учасники були залучені та зацікавлені. Щоб було цікавіше, потрібно продумати тему заходу та маленькі нагороди, відзнаки після кожної активності. Це можуть наклейки, значки, які необхідно збирати протягом всієї подорожі. Розваги також можуть бути різні, наприклад, командні квести, прогулянки містом з місцевими мешканцями, перегони на квадроциклах, екстремальні види спорту, відпочинок в чанах, СПА.  

Так, цей формат може виглядати наче щось супер дороге та недосяжне, проте трішки фантазії, залученості та досвіду допоможуть вкластись у приємний кошторис.   

Отже, підбиваючи підсумки, не відмовляйтесь від командоутворення через брак коштів, адже не важливо, який бюджет ви плануєте витратити, головне детально і креативно підійти до організації заходу і все точно вийде.  

Читайте ще: Працюємо на Перемогу: цікаві висновки з онлайн-конференції «HR 365»