«Чому ми повинні взяти вас на роботу?» поширене питання від рекрутерів на співбесіді. Воно може збільшити або зменшити ваші шанси отримати роботу. Як відповісти на нього впевнено та переконливо? Ось кілька порад, які допоможуть вам вдало відповісти.

Зрозумійте запитання правильно

Рекрутер не просто запитує про вашу кваліфікацію та навички. Він також цікавиться, наскільки ви відповідаєте культурі, цінностям та цілям компанії. Представник компанії хоче знати, яку ви можете принести користь команді та чи зможете вирішити певні питання.

Ваша відповідь не повинна бути загальною. Вона має бути адаптована до конкретної роботи в організації, на яку ви претендуєте.

Дізнайтеся якомога більше про роботодавця

Перед співбесідою зберіть якомога більше інформації про роботодавця. Зясуйте його місію, бачення, цінності, продукти, послуги, клієнтів, конкурентів і проблеми. Визначте навички, якості та досягнення, які він найбільше цінує у своїх працівниках. Використовуйте цю інформацію, щоб узгодити свою відповідь з його потребами та очікуваннями.

Підкресліть свої сильні сторони

Ваша відповідь має демонструвати ваші сильні сторони і те, як вони відповідають вимогам вакансії та вподобанням роботодавця. Зосередьтеся на навичках і якостях, які є актуальними, унікальними та перевіреними.

Використовуйте приклади і докази з вашого минулого досвіду роботи, освіти або волонтерської діяльності, щоб продемонструвати свої здібності та результати.

Уникайте простого перерахування своїх навичок або повторення резюме. Краще розкажіть історію, яка ілюструє вашу цінність і вплив.

Продемонструйте свою зацікавленість

Ваша відповідь також повинна передавати ваш ентузіазм і зацікавленість у роботі. Поясніть, чому ви хочете працювати саме в цього роботодавця і що вас мотивує працювати в цій компанії. Висловіть свою симпатію до галузі, компанії або посади. Покажіть, що ви провели власне дослідження і що у вас є справжній звязок з їхньою місією та баченням. Будьте позитивними та професійними.

Підсумуйте свою відповідь

Ваша відповідь має бути стислою і чіткою. Намагайтеся вкластися в одну-дві хвилини для відповіді. Використовуйте просту структуру, щоб організувати свою відповідь. Наприклад, можете використати метод STAR: Ситуація, Завдання, Дія, Результат.

  • Почніть з опису ситуації або виклику, з яким ви зіткнулися на попередній посаді.
  • Потім поясніть завдання або мету, яку ви повинні були досягти.
  • Далі опишіть дії або кроки, які ви зробили, щоб вирішити проблему або досягти мети.
  • Нарешті, підкресліть результат або підсумок, якого ви досягли, і яку користь це принесло роботодавцю.
  • Закінчіть свою відповідь коротким резюме про те, чому ви є найкращим кандидатом на цю роботу.

Читайте ще: Як вдало самопрезентувати себе на співбесіді? 5 важливих етапів