Про Budni
Наші продукти
Українським компаніям потрібні талановиті спеціалісти, які розвиватимуть їхній бренд в інтернеті. Ми зібрали найцікавіші пропозиції від роботодавців для фахівців з SMM-комунікацій.
SMM-менеджер/копірайтер у «Нову пошту»
📍Київ
Шукають спеціаліста, який любить працювати з контентом. На цій посаді потрібно створювати контент-плани, брати участь у реалізації цифрових кампаній разом із агентством та менеджерами проєктів, комунікувати з дизайнером та продакшн-командою, успішно вдосконалювати комунікації проєктів компанії, підвищувати впізнаваність бренду.
Junior Internet Marketer (TikTok) у Softum
📍Київ
IT-компанія шукає фахівця, що розуміє принципи роботи алгоритмів TikTok, стежить за актуальними трендами та має навички розкручування відео-контенту та live-трансляцій у соціальній мережі.
SMM-спеціаліст у PwC
📍Львів або віддалено
Шукають спеціаліста, який буде залучений до проєктів, пов’язаних з управлінням контентом для внутрішніх і зовнішніх комунікацій, управлінням соціальними мережами. Пропонують бенефіти – щорічний перегляд позиції, комфортний офіс із зонами відпочинку, мовні курси (англійська, польська), особистий план розвитку та кар’єрний коучинг.
SMM-менеджер у Європейську Школу Психології
📍Віддалено
Шукають фахівця, який розвиватиме сторінки компанії в Instagram, TikTok, Telegram, Facebook. Потрібно буде працювати з лідерами думок, займатись ком’юніті-менеджментом, писати тексти, оформлювати сторіс та аналізувати ефективність. Зарплата – 18 000 грн + додаткові бонуси.
SMM-менеджер у Genesis
📍Київ
Шукають досвідченого фахівця для проєкту Quarks – міжнародної платформи для знайомств. Кандидат має володіти сильним маркетинговим бекграундом та досвідом просування брендів за допомогою соціальних мереж. Буде плюсом досвід роботи з influence-маркетингом, наявність менеджерського досвіду та знання англійської.
SMM-менеджер у NEMO Hotel Resorts & SPA
📍Одеса
П’ятизірковий готель біля моря шукає спеціаліста, який братиме участь у розробці SMM-стратегії, буде займатися контент-плануванням, створюватиме публікації, готуватиме аналітичні звіти, працюватиме зі згадками компанії в мережі, оцінками та рейтингами. Зарплата – 15 000 грн.
SMM-фахівець інтернет-проєктів у 1+1 media
📍Київ
Шукають креативного та ініціативного фахівця, який просуватиме сторінки сайтів Unian.net та Glavred.info у соціальних мережах та месенджерах. Буде плюсом досвід роботи в SMM від 1-го року у новинних чи інформаційних ресурсах.
SMM-менеджер у Watsons Україна
📍Київ (частково віддалено)
Шукають спеціаліста, який створюватиме та впроваджуватиме SMM-стратегії у Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Viber, Telegram. Серед майбутніх завдань – контент-планування, комунікація з внутрішніми і зовнішніми замовниками, робота з партнерами та агенціями, ефективний розподіл бюджету між каналами комунікації, внутрішня та міжнародна звітність.
SMM-спеціаліст у Kasta
📍Київ
Найбільший український модний маркетплейс шукає професіонала, завданням якого буде успішне позиціювання бренду в соціальних мережах. Основні вимоги до кандидата – успішний досвід у копірайтингу, координації створення фото та відео-контенту, вміння працювати із залученістю аудиторії, вміння втілювати в життя рекламні кампанії з блогерами, досвід роботи із сервісами аналітики Google.
SMM-менеджер у мережу ресторанів
📍Львів
Мережа ресторанів NOA, Tomantinam Una Pinsa, POKE LULU, Emily шукає фахівця з успішним досвідом ведення сторінок у соціальних мережах. З обов’язків – складання контент-плану, написання постів, створення фото- і відеоконтенту, опрацювання відгуків, проведення розіграшів, участь у креативному житті маркетингового відділу.
Senior SMM-менеджер у «Цитрус»
📍Одеса
Компанія у пошуках спеціаліста з досвідом в SMM не менше 3-х років, наявністю успішних кейсів у портфоліо, навичками Project Management, вмінням брати на себе відповідальність та відповідати за результат, розвиненими комунікативними скілами.
SMM-менеджер у brabrabra
📍Київ
Бренд жіночої білизни шукає кандидата з досвідом роботи не менше 2-х років, який раніше вже займався просуванням бренду у соціальних мережах. Людина, яку бачать частиною команди, вміє створювати контент, що продає в рамках позиціонування та цінностей бренду, а також вміє транслювати ідеї та філософію бренду.