Штучний інтелект все більш вкорінюється у наше життя. Хтось, подивившись фентезі, боїться і передбачає безліч проблем через нього у майбутньому. Хтось підходить із цікавістю та обережно спостерігає за розвитком його подальшої історії. А хтось уже активно використовує в житті та роботі.  

Насправді ми в robota.ua вже досить давно використовуємо штучний інтелект і навіть не один. Так, у нас уже є Адам і Єва, які вміють на основі тексту вакансії та даних в резюме проставляти теги, за допомогою яких роботодавці та пошукачі можуть легко знаходити одне одного. Це відбувається за лічені секунди з більш ніж 85% точністю, і ми регулярно покращуємо цей показник.  

Ми вирішили не зупинятись на досягнутому, і саме тому не могли пройти повз можливої користі використання ChatGPT для ще більшого спрощення процесу рекрутингу для роботодавців.  

Поспілкувались з Максимом Коломійцем, Senior Product Manager напрямку роботодавців, і розпитали про нові можливості, які надає ChatGPT, інтегрований на платформу robota.ua.  

– Як прийшла ідея впровадити ChatGPT? 

– Ми виявили проблему – користувачі витрачають велику кількість часу на формування тексту опису вакансії. Ба більше, якщо мова йде про невеличкі компанії, які не дуже часто шукають собі персонал, то інколи вони й не знають, що краще написати, в якому обсязі повинна бути інформація і які деталі краще додати.  

Ми раніше думали над тим, як можна спростити процес генерації тексту для наших користувачів і навіть планували розробити власний інструмент. Проте з появою ChatGPT від OpenAI, вирішили не «винаходити велосипед», а спробувати реалізувати таку інтеграцію. Це виявилось не дуже складним завданням і ми швидко втілили наш задум.  

– Як впроваджували це рішення на користувачів? 

– Усі нові функції впроваджуємо виключно через тестування, переконавшись в їх ефективності. Після тестової групи та аналізу результатів, ми масштабували функціонал на 50% користувачів. Подальший аналіз використання, генерацій, редагування та збереження вакансій показав, що ці функції дійсно допомагають користувачам. А ще неочікувано для себе отримали шалений зворотний зв’язок від тих користувачів, які не потрапили в ці 50%. На нас посипався просто шквал повідомлень з питаннями про те «Чому у нас немає GPT?». Спочатку ми намагались пояснювати, що треба трошки почекати і скоро така можливість з’явиться у всіх, але повідомлень ставало все більше. Саме тому за день ми зробили релонч на 100% користувачів, щоб кожен міг користуватись новими функціями у своєму сервісі. 

– Які можливості надає ChatGPT для користувачів?  

– ChatGPT на платформі robota.ua забезпечує генерацію тексту вакансії в максимально зрозумілій формі для людей. Чат інтегрується з нашою платформою, щоб допомогти роботодавцям писати більш якісні описи вакансій. За допомогою інформації про компанію, вакансії та інші деталі GPT генерує описи вакансій, які містять інформацію про компанію, обов’язки, переваги конкретної вакансії тощо. Це дозволяє роботодавцям економити час на створення тексту, залучати більше кандидатів та надає пошукачам можливість більш детально ознайомитись з вакансіями.  

Наприклад, якщо оригінальний опис вакансії був лише на два рядки та не містив переваг, то за допомогою GPT-чату згенерований опис буде більш детальним і цікавим.  

Однак, варто мати на увазі, що опис може бути нерелевантним у конкретній сфері або не відображати специфіку конкретної вузьконаправленої вакансії, тому рекомендується вичитувати згенерований текст та додавати інформацію, якщо потрібно.  

Важливим є той факт, що згенерований текст є унікальним та не повторюється. Це дозволяє кожній компанії отримати індивідуальний опис вакансії залежно від інформації про роботодавця. 

– Як можеш оцінити ефективність роботи GPT-чату? 

– Тут додамо трохи статистики: 

  • 14,3% вакансій створюються з використанням GPT. У перший тиждень цей показник складав 16%, а потім стабілізувався на рівні 14%.
  • Цікаво, що вихідні дні супроводжуються зростанням відсотка використання GPT – до 25-30%.
  • Використання GPT при редагуванні вакансій менш поширене, але все ж стабільне.
  • В середньому 82% вакансій, що були згенеровані за допомогою GPT, успішно публікуються, тоді як лише 18% – не публікуються з якихось причин.  
  • Понад 60% випадків використання GPT застосовуються при створенні вакансій та 40% – при редагуванні вакансій.  
  • Компанії, що мають менш як дві вакансії щомісяця, використовують GPT для створення вакансій у два рази частіше, ніж великі бізнеси.

Станом на сьогодні ми задоволені результатом впровадження. Зрозуміли, що використання готового рішення, такого як ChatGPT від OpenAI, було ефективним та економічно вигідним. Наразі ми не бачимо сенсу вигадувати щось нове, оскільки GPT досить ефективний та простий у використанні. Однак, якщо все ж таки знайдемо його недоліки, зробимо акцент на розвиток чогось свого, адже ми завжди рухаємося до поліпшення користувацького досвіду та вдосконалення нашого продукту.  

Далі буде!

Читайте ще: Як сорсеру використовувати ChatGPT у своїй роботі?