robota.ua та Forum Group запустили серію партнерських матеріалів про те, як українські компанії різних напрямків адаптуються до роботи в умовах війни.

У восьмому випуску ми запросили до розмови директорку з маркетингу компанії INTERTOP Ukraine Марію Самплавську

Марія розповіла, завдяки чому вдалося оперативно переформатуватися на віддалений режим роботи, що сьогодні найважливіше для команди та як жорстка позиція компанії щодо безпеки буквально врятувала життя співробітникам. 

Digital-формат рятує вдруге

Ми перейшли на digital-формат роботи ще до часів COVID-19. І вкотре він показав свою ефективність. Спочатку під час карантину, коли ми безшовно перейшли на віддалену роботу, потім з початком повномасштабної війни, коли всі евакуювалися.

Для корпоративного спілкування ми використовуємо хмарний інтернет-сервіс Office 365. Для більш точкової, приватної комунікації зручніший Telegram. Зокрема, за допомогою цього месенджера ми оперативно комунікуємо зі співробітниками роздрібних магазинів.

Перша нарада у «режимі воєнного положення» у нас відбулася зранку 24 лютого. Вся команда lead team вийшла на зв’язок. У перші дні приймали стратегічні розпорядження, зокрема, щодо евакуації людей та призупинення діяльності магазинів у гарячих точках. Також на нараді наш СЕО одразу заявив про виплати співробітникам наперед, щоб вони мали змогу забезпечити себе та сім’ї. 

Як відновлювали роботу

Вже у березні ми почали відновлювати роботу, перші магазини відкривали у західних регіонах. По-перше, там було відносно спокійно. По-друге, через надмірну кількість переміщених людей, які у більшості своїй виїжджали без речей та потребували одягу та взуття.  

Разом із відкриттям магазинів ми почали відновлювати наші традиційні збори. Регулярні зустрічі, які раніше проводили щотижня, збільшили до двох на тиждень, щоб тримати руку на пульсі. Поступово стали оновлювати робочі групи. А з минулого місяця поновили всі кросфункціональні групи, наприклад, IT, маркетинг, e-commerce. 

Наразі ми працюємо так само, як працювали до війни. Лише з поправкою на те, що багато людей все ще знаходяться за кордоном. З початком воєнних дій більшість співробітників виїхали, в Києві майже нікого не було. Наразі вже близько 40% повернулися, інші працюють віддалено. 

Підтримка команди

Ми майже щодня робили переклички. У цей час основна функція керівника – підтримати людей психологічно, для того, щоб вони були здатні далі працювати. 

Треба давати співробітникам розуміння важливості їхньої роботи. Банальна річ, але дійсно у кожного свій фронт. Військові захищають нас на лінії вогню, ми підтримуємо військових, працюючи на економіку країни. У нас різни зони відповідальності, але ми в одній команді. 

Ми завжди займаємо проактивну позицію.

Зараз наш вектор із соціальних проєктів змістився на допомогу армії – адже спочатку потрібно перемогти. 

Людям важливо відчувати приналежність до правильних речей. Тому ми спільними зусиллями передаємо військовим зібрані кошти, одяг та взуття, закуповуємо автомобілі та спеціальні технічні засоби. З початку війни, а саме з лютого по серпень 2022 року, компанія перерахувала 15,7 млн грн на підтримку ЗСУ і ТрО. А за співробітниками, які пішли до лав ЗСУ, зберігаються робочі місця.

До слова, INTERTOP Ukraine входить до Групи компаній MTI Group, силами якої на потреби захисників загалом було перераховано вже понад 52 млн грн. 

Безпека – принципова позиція

Ми не виходили в офіс, поки у бізнес-центрі не було облаштоване укриття. У разі повітряної тривоги вся команда, яка працює офлайн, в обов’язковому порядку спускається у безпекову зону. 

Мова також йде про співробітників, які перебувають безпосередньо у магазинах. Навіть, якщо у торговому центрі немає must-вимоги залишати приміщення, ми закриваємо магазин та спускаємося до укриття. Це жорстка політика компанії. 

До слова, коли ракета влучила у торговий центр у Кременчуці, саме дотримання правил безпеки врятувало нашим співробітникам життя. 

Курс на стратегічну ціль

Для бізнесу сьогодні головне продовжувати розвиватися і шукати нові можливості. Ми не відмовилися від стратегічних цілей – будували й продовжуємо будувати омніканальну fashion-платформу. 

Наразі команда сфокусувалася на вдосконаленні наших продуктів з технологічної точки зору.

Ми стали більш рішучими у пришвидшенні IT-рішень. Так, почали вдосконалювати мобільний застосунок, де вже додали бонусну систему. 

Окрім того, намагаємося вирішити найбільшу проблему fashion e-commerce – з приміркою. Тому буквально на днях запустили можливість 3D-луку, за допомогою якого програма сама підбирає розмір, який ідеально підійде клієнту. Технологія у додатку робить дві фотографії покупця у повний зріст, сканує тип фігури та рекомендує підходящий розмір – процес займає не більше 1 хвилини. Віртуальний 3D-лук значно зменшує шанс помилитися із розміром та позитивно впливає на екологію. Також ми допрацювали повернення коштів клієнтам у максимально оперативні строки.  

Але на цьому INTERTOP Ukraine не планує зупинятися – ми продовжуватимемо розвиватися, впроваджувати нові проєкти та воювати на економічному фронті.

Читайте ще: Як працює компанія Puratos на харчовому фронті: про оперативну комунікацію, робочі процеси та організованість українського бізнесу

Читайте ще: Як працюють коворкінги в умовах війни? Історія мережі гнучких офісів IWG

Читайте ще: Зміна формату роботи, комунікації, роль керівника: як працює АСА Bureau під час війни

Читайте ще: Новий формат роботи, завдання HR та пріоритети в комунікаціях: як працює «Медіа Група Україна» під час війни

Читайте ще: Зміна підходу до роботи, комунікація з командою, плани на майбутнє: як працює ГК Quadrum Global в Україні під час війни

Читайте ще: Як війна вплинула на комунікацію з командою та довгострокові перспективи бізнесу: кейс Caparol Ukraine

Читайте ще: Як виробничі компанії пристосовуються до роботи в умовах війни