UHR, Українські HR-и!

У складні часи бренд роботодавця не втрачає свою цінність – навпаки, потребує ще більшої уваги. Адже успішними будуть ті компанії, які захищають своїх працівників. Питанням взаємодії з командами присвячена наша зустріч “Бренд роботодавця під час війни”, яка відбудеться 14 квітня о 14:00. 

Ви дізнаєтесь:

  • Чому зараз важливо думати про бренд роботодавця?
  • Як саме тримати імідж компанії, щоб не перетворити роботу з брендом роботодавця на чистий PR у воєнний час?
  • Чому варто відверто говорити з командою?
  • Як налаштувати комунікацію в команді?
  • Як правильно говорити про вимушені кроки (зменшення заробітної плати, скорочення)?
  • Чи повинен роботодавець підтримувати співробітників?

Серед експертів:

  • Ірина Примак, HR-маркетолог, консультант з брендингу роботодавців, у сфері 15+ років. Universum Certified Employer Branding Professional (2020), СЕО Employer Branding Consulting Agency «Do Marketing!»
  • Анна Великоіваненко, Маркетинг директор для ринків праці в DataArt
  • Марина Головко, Head of Recruitment and Employer Brand robota.ua
  • Альона Кавка, HRD KNESS. Media HR-експерт, входить до 20 кращих HRD України Delo.ua (2019)
  • Катерина Назарова, Начальник відділу розвитку бренда роботодавця Fozzy Group

Маєте запитання з теми? Вказуйте їх у формі реєстрації, щоб ми могли дати відповіді на них вже на зустрічі UHR.

Участь безкоштовна, реєстрація обов’язкова: https://bit.ly/3v6qkgj

Команда – це сила! Разом ми працюємо на Перемогу, UHR!
Все буде Україна!