Також будуть переглянуті ціни на інші преміум-продукти: «Гарячу вакансію», «Цільову розсилку», «Брендований профіль».

Чому підвищуємо ціни?

Активність кандидатів на ринку праці зменшується. Причини відомі – це ускладнена політична та економічна ситуація в країні, масова трудова міграція в країни Східної та Центральної Європи, неможливість значного підвищення зарплат, яке б компенсувало темпи інфляції та знецінення гривні.

Щоб утримувати активність кандидатів, ми маємо збільшувати інвестиції в залучення аудиторії та розвиток сервісу. Значна частина цих інвестицій прив’язана до курсу іноземних валют.

Що зміниться?

Ціни на преміальні пакети «Optimum» і «Professional» підвищаться, але включатимуть розширений доступ до бази резюме.

Ціни на інші преміальні продукти: «Гаряча вакансія», «Цільова розсилка», «Брендований профіль» – також будуть переглянуті.

Також з 1 лютого 2018 року rabota.ua переходить на платну модель роботи з усіма клієнтами. Це означає, що безкоштовні публікації і доступ до бази резюме, якими користувалася частина компаній, більше надаватися не будуть.

Розвиток сервісу

Ефективність наших послуг завжди є пріоритетом для нас.

Протягом останніх 17 років ми активно інвестуємо в наш продукт і в залучення аудиторії.

Підвищення цін дозволить нам інвестувати більше, а це означає вищу ефективність сервісу для всіх користувачів.