Уявіть собі ідеальний робочий день до COVID-19. Ранок понеділка, ви приводите собаку до офісу, де дозволено розміщення з домашніми тваринами. По дорозі зупиняєтесь, щоб купити кави з корпоративною дисконтною карткою. В офісі дістаєте ноутбук і розмовляєте зі своїм колегою. До 11 години ранку вирушаєте на кухню, щоб перекусити і протриматися до обіду. Ви не проти побалувати себе зайвим печивом, тому що після роботи прямуєте в тренажерний зал по оплаченому компанією абонементу.

Пільги в компанії відіграють важливу роль. Вони не тільки допомагають залучати нові таланти в організацію, але також підтримують працездатність і мотивацію співробітників. Дослідження EBRI показало, що для 78% з опитаних респондентів пільги мають високу цінність і є одним з вирішальних чинників для прийняття рішення про перехід в іншу компанію.

При звичайному робочому режимі запропонувати різні види корпоративних пільг набагато простіше. Але як підтримати співробітників під час карантину, коли більшість працює віддалено? Деякі колеги можуть відчувати тривогу, невпевненість в завтрашньому дні, адже звичне життя для всіх змінилося. Тож як адаптувати пільги?

1. Зниження відчуття тривоги

Американська страхова компанія The Zebra прийняла рішення щорічно виплачувати 300 доларів співробітникам, які заведуть домашню тварину. Гроші виділяються на утримання улюбленця. На думку цієї організації, фахівці будуть почувати себе менш самотніми, тому що пухнастий друг зможе подарувати їм радість. Також таким працівникам надається оплачувана відпустка для того, щоб нові власники та їхні вихованці могли потоваришувати одне з одним.

Багато компаній підтримали цю ідею і додали, що після карантину співробітники зможуть приходити на роботу зі своїми пухнастими друзями.

2. Обладнання робочого місця

Не всі співробітники, що працюють у віддаленому режимі, мають комфортне робоче місце. Для вирішення проблеми деякі компанії виділили гроші для покупки офісної техніки. Наприклад, компанія Google для придбання необхідного обладнання виділила 1000 доларів кожному працівнику.

3. Заняття з дітьми

Під час карантину тимчасово закриваються дитячі установи і школи. Аби підтримати працюючих батьків, компанії проводять для дітей онлайн навчальні заняття та марафони фотографії, дизайну, SMM, іноземних мов.

4. Підтримка молоді

Останній рік для студентів навчальних закладів видався надзвичайно складним. Окрім невизначеності з навчальним процесом та екзаменами, більшість роботодавців припинили програми стажування, що ускладнило процес працевлаштування.

Цікавий приклад демонструє Google, представивши нову робочу пільгу: допомогу по виплаті студентських позик у розмірі 2500 долларів. На думку керівників компанії, такий підхід допоможе залучити талановиту молодь та позитивно вплине на бренд роботодавця.

5. Баланс між роботою та відпочинком

Працюючи віддалено, співробітники помічають, що межі між роботою та особистим життям стираються. Відсутність можливостей переключатись між видами діяльності призводить до зниження продуктивності та втрати психологічної рівноваги. Австралійська компанія Bonjoro, яка допомагає компаніям створювати особисті відеоповідомлення для клієнтів, нещодавно надала працівникам передплату на підписку користування Disney або Netflix. Мета цієї пільги – показати, що зусилля працівників помічені та оцінені. Всі мають право та час на відпочинок поза роботою.

Отже, незважаючи на ризики та стрес, необхідно пам’ятати, що зараз часи випробування для культури компанії та методів управління. Якщо ваша команда – це справді найбільша цінність для бізнесу, будьте послідовними, плануйте, комунікуйте, заохочуйте та підтримуйте.

Статтю підготували фахівці рекрутингової компанії A-HR