Поради для роботодавців

Як залучити молодих кандидатів. День відкритих дверей: кейс Ardis Group

Кіра П’ятецька,
рекрутер Ardis Group

Сучасний ринок праці України – новий виклик для багатьох HR-менеджерів. Усіх нас хвилюють схожі запитання:

  • як знаходити перспективних молодих кандидатів;
  • як залучати цих «зелених» спеціалістів;
  • як стати тією компанією, в якій нове покоління захоче працювати без додаткових «плюшок», а просто тому, що це – круто?

Ardis Group – імпортер і виробник сиру з 20-річним досвідом роботи на ринку. Кількість співробітників усіх підрозділів – 200+ осіб. Поділюся досвідом проведення нетривіального Дня відкритих дверей «Школа майбутніх лідерів», який показав гарний результат.

Підготовка

Перед тим як складати програму, команда проєкту розробила перелік критеріїв, за якими ми відбиратимемо тих, хто потрапить на захід. Виділили низку ключових компетенцій, що високо цінуються в нашій компанії, всю програму та активності підлаштовували саме під них:

  • позитивне мислення – вміння отримувати урок і корисний досвід із будь-якої ситуації;
  • проактивна позиція – здатність швидко приймати рішення та діяти;
  • самоорганізація – навички самодисципліни та тайм-менеджменту;
  • комунікабельність – вміння встановлювати контакт із різними людьми, взаємодіяти з ними, продуктивно працювати в команді;
  • здатність обробляти великі обсяги інформації.

Усі активності Дня відкритих дверей було підлаштовано під цей перелік.

 

Що зробила наша команда?

Ми запакували звичайний День відкритих дверей у цілий проєкт під назвою «Школа майбутніх лідерів» із насиченою програмою, лекціями від лідерів усіх департаментів компанії, майстер-класами, бізнес-грою та запрошеним бізнес-тренером із відомої бізнес-школи.

Ми не хотіли просто запросити студентів і провести їм екскурсію офісом – цим уже нікого не здивуєш. Адже молоді фахівці зараз дуже вимогливі, і не лише ми їх обираємо, а й вони нас також, як майбутнього роботодавця.

Програма івенту

Команда проекту подбала, щоб програма була не тільки корисною, а й утримувала увагу та інтерес студентів протягом двох днів.

  • Занурення у культуру споживання сиру від Оксани Чернової.
  • Вивчення customer journey (шляху клієнта) – починаючи від прийняття рішення про купівлю, вибору продукту та його придбання.
  • Лекції про бізнес-процеси в компанії.
  • Майстер-класи по роботі з клієнтом через його потребу та створення індивідуальної ціннісної пропозиції.
  • Основи створення клієнтоорієнтованого сервісу – маркетингова складова.
  • Бізнес-гра, що розвиває комунікаційні навички.
  • Зустріч із СЕО Ardis Group Дмитром Черновим.
  • Розповідь про перспективи кар’єрного зростання в Ardis Group.

У перервах на учасників чекали різноманітні сирні частування, щоб залучити їх до теми сиру ще більше.

Механіка запуску

Що потрібно зробити, щоб про вас дізналися?

  • Вигадати назву своєму проекту, щоб він не називався просто Днем відкритих дверей і відразу відокремити себе від цього формату.
  • Створити рекламну кампанію та запустити таргетовану рекламу в соціальних мережах.
  • Опублікувати анонси на своїх сторінках, попросити співробітників та партнерів поділитись ними.
  • Звернутися до вишів, щоб вони поширили цю інформацію серед своїх студентів.
  • Звичайно, якщо дозволяє бюджет, круто було б співпрацювати з молодими інста-блогерами та тік-токерами, щоб вони «пропушили» ваш проект.

Який результат отримала компанія?

Зараз 6 учасників пройшли всі етапи відбору і готуються до першого дня стажування в компанії, яке ось-ось почнеться.

При розподілі стажерів за департаментами для нас важливо було виявити їхню потребу в розвитку, в якій сфері їм цікаво було б продовжити свій професійний шлях. Тоді стажер максимально прокачує свої навички та отримує реальний досвід у тій сфері, яка йому цікава, а компанія — максимально мотивованого співробітника.

Напрями, в яких молоді спеціалісти стажуватимуться:

  • маркетинг,
  • PR,
  • проєкт офісу,
  • e-com,
  • Академія ProCheese.

Стажери працюватимуть із реальними проектами компанії. У кожного буде свій наставник, який його скеровуватиме і даватиме можливість навчатися у процесі роботи. Їхня кінцева мета — отримати роботу в компанії з офіційним працевлаштуванням і подальшим розвитком.

Про що важливо не забувати?

Щоб залучити якнайбільше проактивної молоді, необхідно включати до програми не лише лекції, а й практичні завдання, бізнес-ігри, інтерактиви. У якості гейміфікації наша команда використала спеціальну валюту «cheese coin», яку можна було отримувати за активну участь протягом двох днів та обмінювати на сирні подарунки.

При організації таких заходів важливо орієнтуватися на те, для кого ми їх проводимо, і яку цінність вони дадуть насамперед учасникам.

А ще – спілкування з активними, розумними та амбітними людьми з палаючими очима та незручні питання, які вони задають топ-менеджменту, дає зрозуміти те, що світ не стоїть на місці, і нам усім потрібно бігти ще з більшою швидкістю для досягнення цілей. Це мотивує.

Якщо ви хочете залучити на стажування талановитих молодих фахівців, проводьте не звичайні Дні відкритих дверей, а масштабні освітні проєкти, корисні як для учасників, так і для розвитку вашої компанії. Перевірено: вони окупляться на 100% завдяки свіжому та нестандартному погляду молодих кандидатів на всі бізнес-процеси та оригінальним рішенням, які в майбутньому точно виявляться прибутковими.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password