Більшість компаній стикається з тим, що їм усе складніше і складніше знайти потрібних фахівців. У чому причина? При створенні вакансії роботодавці допускають помилок, які призводять до того, що кандидати не відгукуються на відкриту позицію. Як зацікавити пошукачів? 

1. Зробіть вакансію особливою 

Щоб конкурувати на ринку праці, необхідно проявити деяку індивідуальність, описуючи профіль організації. Компанія – це унікальне поєднання людей, культури і знань, і ваша мета – залучити кандидатів, які поділяють цей підхід і цінності. Розкажіть зовнішній аудиторії, де ви знаходитеся як бізнес, у якому напрямку плануєте розвиватися.

⅔ пошукачів відзначають, що при виборі потенційного місця роботи ключову роль зіграла привабливість змісту вакансії. Тому важливо правильно виокремити унікальність вашої компанії в залежності від середовища та цільової аудиторії.

2. Зосередьтеся на певній категорії кандидатів

Більшість оголошень про вакансії починаються з загального розділу «Про нас». Коли компанія часто залучає фахівців на різні позиції, є сенс диференціювати вступ для кожного напрямку ролей. Наприклад, один – для інженерів, інший – для маркетологів. Це дає можливість покращити пропозицію для пошукачів, виділивши те, що має значення саме для них. Кандидатів на посаду інженерів зацікавить перелік технологій або новий функціонал, над якими ви працюєте. І навпаки, кандидатам у сфері маркетингу цікавіше дізнатися, які ваші найбільші клієнти.

3. Адаптуйте текст до галузі з високою плинністю персоналу

Для таких індустрій, як рітейл і ресторанний бізнес, характерна висока плинність кадрів. Щоб утримати співробітників, компаніям слід зосередитися на залученні фахівців, які прагнуть до кар’єрного зростання, а не до тимчасової роботи.

Приклад компанії Boojum, ірландської мережі буріто: інформація про їхні вакансії починається з того, що чітко вказуються можливості кар’єрного розвитку, а в розділі «переваги» перераховано всі причини, за якими кандидатам слід розглянути пропозицію. Ці переваги включають список навчальних програм, стажування, менторство та можливість ротації, які доводять, що компанія інвестує в своїх співробітників.

4. Опишіть вакансію переконливо, конкретно, зрозуміло

Існує два найбільш поширених підходи до опису змісту роботи: представити детальний список щоденних завдань або розпливчасте пояснення обов’язків. Ні те, ні інше не зробить роль переконливою. Замість цього рекомендується зосередитися на очікуваних результатах і як вони будуть сприяти успіху бізнесу, який тип рішень буде приймати фахівець і з ким взаємодіяти.

Формуючи список вимог, напишіть 15 ключових навичок, проранжуйте і скоротіть перелік навпіл.

5. Створіть ажіотаж навколо публікацій про вакансії

Якщо порівнювати трудові відносини між компанією і співробітником з ринковими, то пошук кандидата – це продажі, а публікація про вакансії – реклама. Тому рекомендується використовувати підходи інтернет-маркетингу для просування вашої реклами.

Насамперед необхідний якісний контент. У середньому пошукачі витрачають лише 30 секунд на кожне повідомлення про вакансію.

Якщо розглядати соціальні мережі для розміщення інформації, важливо пам’ятати переваги вашої цільової аудиторії. Фахівці з комунікацій у таких сферах, як реклама, маркетинг і PR, імовірно, будуть активні в Twitter. Наприклад, якщо ви представляєте модний бренд і спілкуєтеся зі своєю аудиторією за допомогою зображень, Instagram може бути вашим кращим вибором.

Головне – вибрати креативну концепцію і візуалізацію, які відповідають вашому бренду, цінностям компанії і аудиторії, яку ви намагаєтесь залучити.

Наприклад, компанія McDonald’s втілила ідею використання розумного помічника, коли розгорнула перший у світі процес подачі заявок на роботу з голосовим управлінням – McDonald’s Apply Thru через Alexa або Google Assistant. Мета полягала в тому, щоб впровадити технології в процес найму та спростити прийом на роботу.

Статтю підготували фахівці рекрутингової компанії A-HR