Основні тези зі статті How TikTok influencers are helping companies recruit new workers.

Як TikTok-інфлюенсери допомагають залучати бажаних кандидатів?

Раніше, коли люди шукали роботу, вони спочатку зверталися до місцевих газет та переглядали відкриті вакансії. Коли з’явився інтернет, люди почали шукати роботу на спеціалізованих сайтах з пошуку роботи та в LinkedIn.

Наразі компанії можуть використовувати TikTok, щоб рекламувати відкриті вакансії та охоплювати кандидатів – представників таких як поколінь як зумери та міленіали. Інфлюенсер, який інформує про відкриті вакансії, може допомогти компанії наймати нових працівників. Організації можуть наймати впливових осіб, щоб з їх допомогою публікувати контент про те, як це – працювати в такій компанії та чому варто відгукнутися на вакансію.

Інфлюенсери користуються довірою серед своєї аудиторії. Вони можуть допомогти роботодавцям розповісти про можливості компанії та перспективи роботи в ній, охопивши велику частину своєї аудиторії, а TikTok є одним із засобів, який найшвидше допоможе це зробити.

Пошук відповідного типу впливового користувача TikTok

Компанії, зацікавлені у використанні TikTok-інфлюенсерів для просування вакансій, повинні спочатку розрізнити різні типи інфлюенсерів і те, які з них мають потрібних підписників, щоб знайти ідеальних кандидатів.

  • Перша категорія – це знаменитості.
  • Другий тип інфлюенсерів – автори контенту або блогери, наприклад, за ким ми стежимо в TikTok і Instagram.
  • Третя категорія – це лідери галузі та лідери думок.

На інфлюенсерів можуть бути підписані люди-лідери спільнот, які спеціалізуються на тій чи іншій темі. Лідери думок та індустрії можуть жити з вами в одному місті або працювати в одній галузі. Це люди, які можуть працювати як онлайн, так і офлайн, перебуваючи особисто в професійному середовищі, що допоможе з наймом.

Компаніям, особливо місцевим, необов’язково залучати впливових осіб із мільйонами підписників, щоб найняти працівників на відкриті вакансії. Вони можуть співпрацювати з впливовими особами будь-якого масштабу, щоб охопити цільову групу потенційних працівників.

Компанії навіть можуть запропонувати своїм теперішнім співробітникам публікувати відео чи контент у TikTok і стати впливовими для свого бізнесу. Слід зосередитися на тому, наскільки добре вміст резонує з аудиторією.

Як почати використовувати TikTok-інфлюенсерів?

Інфлюенсерів можна найняти, якщо компанія прагне залучити наявних підписників від автора контенту, або можна створити інфлюенсерів із наявних співробітників, які можуть знайти нових підписників.

Впливові особи в TikTok і у всіх соцмережах можуть рекламувати роботу вашої компанії з набору персоналу у своїх коротких відео, подкастах або в рекламі – будь-де, де є зацікавлені особи.

Компанія повинна відповісти на запитання: «Хто моя цільова аудиторія?», «Яких кандидатів я шукаю?», «Як мені до них дістатися?», «Які медіа вони дивляться/слухають/читають?». Це допоможе вам зрозуміти, хто є законодавцями моди у сферах, для яких ви набираєте персонал та як вам з ними зв’язатися.

Залучення TikTok-інфлюенсерів до пошуку кандидатів – це захоплива тенденція, що набирає обертів у пошуку талантів. Інфлюенсери TikTok також можуть допомогти компаніям збільшити різноманітність і охопити недостатньо представлені верстви населення, оскільки цей тип набору охоплює кандидатів через їхні надійні джерела, якими вони вже користуються.

Читайте ще: Чеклист для рекрутера: чи можете ви відповісти на 8 найпоширеніших запитань від кандидатів?