Більше половини компаній у галузі FMCG відчувають кризу під час карантину. Про це свідчать дані великого дослідження, яке ми в robota.ua проводили наприкінці квітня. Ділимось із вами результатами опитування, коментарями представників галузі та експертів — https://analytics.robota.ua/fmcg/.

Що ми зробили в рамках дослідження?

  • Опитали 55 компаній споживчої галузі різного розміру та спеціалізації.
  • Розпитали експертів ринку про причини таких результатів відповідей.
  • Оцінили активність роботодавців та кандидатів цієї сфери.
  • Дізналися, на які професії попит збільшився, а на які зменшився.
  • Зібрали декілька історій від гравців галузі.

Ми дуже постаралися знайти для вас десятки цікавих інсайтів. Читайте, аналізуйте, діліться з друзями та колегами 🙂

Переглянути інші галузеві звіти можна тут.