Поради для роботодавців

Як рекрутеру підготувати розробника до інтерв’ю з фаундером: 10 порад

Лілія Сахбані,
Senior Recruiter в IT-компанії Daxx

Щоб отримати роботу в успішному західному проекті, IT-фахівцю недостатньо пройти внутрішню технічну співбесіду. Зазвичай його чекає інтерв’ю з клієнтом-фаундером або C-level менеджером компанії-замовника.

IT-компанія Daxx є частиною Grid Dynamics Group. Наші інженери працюють в розподілених командах технологічних продуктів (США, Західна Європа, Австралія). Тут клієнт не тільки знайомиться з фінальними кандидатами, а й проводить співбесіду особисто. Це може бути як оцінювання технічних навичок, так і інтерв’ю на відповідність кандидата культурі і цінностям компанії.

Ось кілька порад, які допоможуть технічним фахівцям успішно пройти інтерв’ю та отримати роботу в проекті мрії.

1. Почати з резюме

Переконайтеся в тому, що воно лаконічно, але інформативно відображає досвід фахівця. Місця роботи слід вказати в хронологічному порядку, починаючи з поточного/останнього. Треба розписати обов’язки і досягнення. Варто вказати, як роль допомогла поліпшити проект або продукт. Наприклад, фахівець брав участь у розробці продукту, який допоміг збільшити кількість підписок вдвічі; найняв енну кількість фахівців і управляв новою командою розробки; мігрував платформу на нову базу даних тощо.

2. Усна співбесіда

Розробнику варто підготуватися говорити англійською, потренуватися сприймати на слух. Своїм кандидатам я рекомендую подивитися ролики на YouTube на тему software engineering, наприклад, на каналі Recode.

3. Незручність на початку інтерв’ю

У західних країнах прийнято починати співбесіду зі small talk (короткої розмови на загальні теми). Це може бути обговорення погоди, роботи з дому і ситуації в світі. Не варто відповідати коротко, задавайте зустрічні запитання співрозмовникові, але не йдіть далеко від теми зустрічі.

4. Ознайомитися з сайтом компанії

Розробника можуть запитати про те, що він уже знає про замовника і майбутній проект. Це покаже, наскільки серйозно він ставиться до вакансії.

5. Підготувати свої питання

Крім уточнень про свої обов’язки, можна запитати про плани та цілі компанії, можливо навіть про план розвитку на найближчий рік.

6. Клієнти цінують інтерес до їхньої галузі та продукту

Можна згадати про те, що фахівцю цікава не тільки позиція, але і діяльність компанії. Наприклад, на співбесіді з фаундером фітнес-платформи можна розповісти про те, як пробіг марафон минулого місяця.

7. Розповісти про свою роль на проектах

Не має виникати ускладнень із розповіддю про продукти, над якими розробник працював, про цілі та досягнення. Приклад: «У компанії ABC я розробляв новий функціонал і частково переписував UI-фреймворк (призначений для інтерфейса користувачів) для топової німецької освітньої платформи з щоденною аудиторією в 10 мільйонів активних користувачів. Крім завдань у розробці, я тісно співпрацював з product owner (головним людиною по продукту) і допомагав ставити завдання команді».

8. Підготуватися до питання про причини зміни роботи

Важливо: варто уникати жорсткої критики попередніх компаній і менеджменту.

9. Сформулювати переваги 

Часто претендентів питають про те, чому вони вважають себе хорошими кандидатами на ту чи іншу позицію. Варто почитати про обов’язки на позиції і співставити їх із своїм досвідом і амбіціями. Треба бути готовим розповісти про те, які особисті та професійні якості виділяють серед інших кандидатів, згадати про те, як проявляв ініціативу і справлявся зі складними завданнями. Відповіді на такі питання допомагають оцінити готовність брати на себе відповідальність і розуміння майбутньої ролі.

10. Посміхатися і вести бесіду в позитивному ключі

Це не тільки допоможе знайти спільну мову зі співрозмовником, але й додасть пошукачу впевненості в собі. Перевірено на практиці 🙂

Сподіваюся, ці поради допоможуть вам підтримати кращих фахівців у тому, щоб отримати бажану позицію в компанії мрії.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password