robota.ua та Forum Group запустили серію партнерських матеріалів про те, як українські компанії різних напрямків адаптуються до роботи в умовах війни.

У шостому випуску ми поспілкувалися з Юлією Литвиненко директоркою українського офісу міжнародної мережі гнучких офісів IWG (в Україні представлена брендами Regus та Spaces)

Юлія розповіла про стан ринку коворкінгів з поправкою на воєнний стан, як вдається підтримувати здоровий командний дух та як змінилася роль керівника.

 

 

Коворкінги під час війни

В перші тижні війни усі київські локації працювали тільки для резидентів, які мали офісні контракти з нами. Regus.KIVSH у Львові приймав на перепочинок усіх, кому потрібна була допомога, та працював у відносно нормальному режимі. Ба більше, у травні ми змогли відкрити новий Spaces у Львові — Lviv Tech City на території інноваційного парку.

Якщо ще місяць тому найбільше активностей ми спостерігали у львівських локаціях, то зараз приємно помічати, що Київ також повертається до звичного темпу. Ми відновили повноцінну роботу майже всіх наших гнучких просторів, окрім постраждалого Regus Лувр, що біля м. Лук’янівська у Києві. Однак ми вже плануємо ремонтні роботи та сподіваємося на якнайшвидше його відновлення.

Особливих змін у форматі нашої роботи не відбулося.

Звичайно, ми більше уваги приділяємо заходам безпеки, надаємо максимальну інформацію резидентам та співпрацюємо з бізнес-центрами та локаціями щодо бомбосховищ чи додаткових заходів.

Саме люди та активні бізнес-процеси надихають та мотивують повертатися до життя. Все більше резидентів обирають працювати в офісах та проводити живі зустрічі. 

Командна робота

З перших днів війни ми спілкувалися як особисто, так і у загальному чаті. Зокрема, використовуємо застосунок Teams для зв’язку та розв’язання повсякденних питань. Спочатку займалися нагальними запитами безпеки співробітників, їх розміщення, підтримання емоційного стану та ситуації загалом. 

Переважна більшість команди знаходиться у Києві, та з травня місяця – на місцях. А ті співробітники, які виїхали за кордон та працюють в наших іноземних підрозділах, вже планують повертатися додому.  

При цьому компанія надала вибір працівникам – скористатися відпусткою на невизначений термін зі збереженням робочого місця у випадку, якщо повернутися не було можливості. Але ніхто не скористався. Наразі вся команда залучена в нашій мережі.

Філософія нашої компанії — працюйте звідусіль. Завдяки підходу гнучких офісних просторів, ми розуміємо, що ніякі відстані не завада для продуктивної роботи.

Нам хочеться як раніше зустрітися командою, але наразі наш основний пріоритет — безпека співробітників та виконання наших зобов’язань перед клієнтами.

Ми приділили досить багато часу та зусиль на будування саме свідомої команди. Кожен знає, що нас об’єднують однакові цінності та мета, та ми однаково любимо те, що робимо!  

На жаль, у цій ситуації дуже складно мати довгострокові плани для кожної компанії. Водночас ми починаємо з невеликих кроків — де наші співробітники розуміють найближчі плани щодо стратегії компанії. Тому я тримаю команду в курсі щодо того, куди ми рухаємося.

Емоційний апдейт ролі керівника

Головний акцент не змінився — це ціннісне відношення до кожної людини. Звичайно, особисті ситуації та реакція на них бувають різними, і моя задача як директорки була — балансувати між роллю керівника, з людиною, яка також проходить через стрес війни.

Ми всі розуміємо, що іноді лідеру потрібно приймати рішення, які даються непросто. Наприклад, ми не можемо змусити людей повертатися в країну, де продовжуються воєнні дії, але в той самий час ми зобов’язані запускати економіку країну, відкривати локації та підтримувати вітчизняний бізнес.

Головна зміна, яка відбулася це – наразі робочий процес сповнений емоційною близькістю, яка зараз потрібна нам.

І я не побоююся дати повну волю почуттям, що стосується підтримки, розради чи співчуття. Я відчуваю, що цього не може бути забагато. Може бути лише стільки, скільки потрібно тій чи іншій людині. І вперше, напевно, команда побачила мене також вразливою, розгубленою, на емоційному дні, але такою, яка намагається відновити бізнес настільки це можливо зараз. І їх підтримка та рівень залученості у повсякденних процесах сьогодні неймовірно свідомий! І це надихає!

Вперед – заради перемоги

Ми повинні продовжувати працювати, показувати міжнародній спільноті, що Україна рухається тільки вперед. Наша неймовірна команда, клієнти, партнери продовжують свою роботу. Кожного дня прості українці роблять неймовірний подвиг, не тільки захищаючи країну, але і продовжуючи працювати. Ми маємо змогу підтримати фронт підприємців, які наповнюють бюджет країни та рухають економіку. Ми – на їхньому боці та рухаємося в одному напрямку, все заради одного — нашої спільної перемоги.

Читайте ще: Зміна формату роботи, комунікації, роль керівника: як працює АСА Bureau під час війни

Читайте ще: Новий формат роботи, завдання HR та пріоритети в комунікаціях: як працює «Медіа Група Україна» під час війни

Читайте ще: Зміна підходу до роботи, комунікація з командою, плани на майбутнє: як працює ГК Quadrum Global в Україні під час війни