Завод Coca-Cola у Київській області входить до списків найбільш постраждалих через бойові дії підприємств. Проте вже на початку травня виробничі потужності компанії відновили роботу.

Компанія поділилась з нами, як вони адаптувались до роботи під час війни.

Лідерство

24-го лютого команда лідерів Coca-Cola HBC в Україні негайно активувала план дій у разі нападу. Він передбачав тимчасову зупинку виробництва, обмеження логістики та частини процесів щодо продажу в Україні, ставлячи безпеку співробітників на перше місце.

Адаптувавшись до нових умов, компанія почала відновлювати деякі процеси з урахуванням поточної ситуації. З перших днів після звільнення Броварщини команда активно працювала над відновленням виробництва, попри пошкодження, яких зазнало підприємство внаслідок бойових дій. У травні роботу заводу поновили з урахуванням усіх вимог якості та безпеки. 

Якщо сфера діяльності це дозволяє, співробітники компанії працюють віддалено. Але переважна більшість працівників задіяні в тих сферах, що потребують присутності. Тож підприємство створює усі безпечні для цього умови, наскільки це можливо: підготовка укриття, розробка алгоритмів під час повітряної тривоги тощо.

З початку війни в Coca-Cola HBC не скорочували жодних позицій і не робили реструктуризацію.

Компанія організувала окремі тренінги, щоб допомогти колегам, чиї ролі стали менш актуальними, змінити свій профіль.

Безпека та підтримка людей

З самого початку війни компанія пріоритезувала безпеку та допомогу співробітникам. Працівники створили 11 Coca-Cola Care Центрів, здебільшого у центральних та західних областях України, щоб допомогти колегам та їх родинам під час евакуації.

Компанія подбала про добробут співробітників, намагаючись підтримати їх у важкі часи:

  • співробітникам надали терміновий доступ до коштів Фонду допомоги працівникам CocaCola у разі надзвичайних ситуацій;
  • заробітну плату виплатили в повному обсязі авансом;
  • надали додаткову матеріальну підтримку мобілізованим та найбільш постраждалим, переміщеним особам;
  • за потреби надавали допомогу у розміщенні колег, що тимчасово виїхали за кордон;
  • розширили такі програми добробуту, як медичне страхування та страхування життя.

«Ми намагаємось не тільки зберігати, а й розвивати нашу унікальну корпоративну культуру «Одна Команда – Одна Родина», взаємодопомогу. Ми в команді приділяємо увагу психологічній підтримці, систематично комунікуємо про наші досягнення, розповідаємо історії наших героїв, ділимось добрими новинами. Все це є важливою частиною підтримки», – прокоментувала Наталія Пинтя, директорка департаменту підтримки людей і організаційної культури Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові.

Компанія також організовує для співробітників сесії на тему ментального здоров’я. Окрім того, для співробітників та їхніх близьких діє «Програма Підтримки Працівників», в рамках якої можна 24/7 безкоштовно отримати психологічну, юридичну та іншу консультативну допомогу.

Комунікація

Для оперативної комунікації з перших днів війни команда активно використовує різні канали: чат у Viber, MS Teams, Telegram-канал, корпоративну пошту.

За час війни найпопулярнішим інструментом комунікації став відкритий чат у Viber, де усі працівники самостійно можуть просити про допомогу, ділитись новинами, контактувати одне з одним, давати зворотний зв’язок. Цей чат допоміг вчасно та ефективно координувати як допомогу, так і відновлення процесів.

Волонтерство

В Coca-Cola завжди розвивали культуру волонтерства: організовували поїздки до дитячих будинків, проводили День Донора, виходили на прибирання прибережних територій тощо.

Тому не дивно, що у часи війни також багато співробітників займаються волонтерством, як за власної ініціативи, так і за підтримки компанії.

Команда доставила понад 1,14 млн літрів продукції тим, хто цього найбільше потребує по всій Україні. Окрім того, працівники компанії привозять ліки, готують їжу, стають донорами крові, допомагають біженцям.