Як не втратити, а підвищити ефективність роботи на ремоуті

Case-study онлайн-конференція HR Competencies Day відбулася 25 листопада 2020 року. Організатор заходу – HR PRO Association. Стратегічними партнерами виступили SMART business, ANCOR Ukraine, ЮФ «Василь Кісіль і Партнери», генеральний партнер – robota.ua.
Експерти в галузі HR ділилися досвідом компаній під час COVID-19 і планами щодо розвитку підходів, говорили, зокрема, про те, як підвищити ефективність роботи на ремоуті та кваліфікацію менеджерів у нових реаліях, життєвий цикл компанії, ролі HR тощо.
На основі виступів HR-експертів конференції редакція ПроHR підготувала серію публікацій.
Олена Губанкова, Associate HRD Awem Games, розповіла про те, як підвищити ефективність роботи на ремоуті.
Relationship Management
Relationship Management включає в себе нетворкінг, побудову відносин, командну роботу, управління конфліктами та перемовини.
Здатність розвивати взаємини, працювати в команді, вирішувати конфлікти та домовлятися дозволяє гідно відповідати на виклики, що постійно виникають в нашій роботі та кар’єрі.
Awem Games – геймдев-компанія (match-3). Кількість працівників: 150. Офіси: Мінськ, Могильов, Пафос. Аудиторія: понад 15 млн установок на місяць. До березня 2020: 13% remote співробітників. Після березня 2020: 97% remote співробітників.
Приклад динаміки зміни продуктивності в одному з департаментів компанії:
- Лютий 2020 – 90%.
- Березень 2020 – 72%.
- Квітень 2020 – 108%.
- Травень 2020 – 69%.
- Червень 2020 – 101%.
- Липень 2020 – 100%.
Читайте еще: Управління людським аспектом змін: як підвищити шанси організаційних трансформацій на успіх
Складові переходу на remote
1. Інформаційна підтримка
- Регулярні комунікації про плани компанії.
- Q&A-сесії зі співробітниками.
- Загальні правила з віддаленої роботи.
- Новини про розвиток продукту.
- Платформа для обміну досвідом між менеджерами.
2. Забезпечення необхідною інфраструктурою
- Опитування співробітників про те, що їм необхідно для переходу на remote.
- Доставка робочого обладнання (екрани, стаціонарні комп’ютери, спецтехніка (для арт, аудіо, тестування), столи, крісла тощо).
- Забезпечення інтернетом (для тих, хто вирішив працювати за містом).
- Пошук рішень на час відключення від інтернету (специфіка роботи).
3. Єдині та зрозумілі процеси
- Єдина екосистема софту компанії.
- Отримання сервісів за один клік.
4. Рекомендації з роботи на remote для співробітників
Початок дня:
- Прокидайтеся у звичний час.
- Продовжуйте виконувати свою ранкову рутину.
- Налаштуйтеся на роботу.
- Чітко розділіть робочий та неробочий час.
- Організуйте окремий робочий простір.
- Не працюйте в піжамі.
Протягом дня:
- Створіть чіткий план завдань на тиждень та день з розбивкою на години.
- Всі зустрічі фіксуйте в календарі.
- Мінімізуйте фактори, що відволікають (повідомлення в соцмережах, наприклад).
- Працюйте вдома, а не в громадських місцях.
- Робіть перерви.
- Не користуйтеся громадським транспортом.
Техніка Pomodoro
- Виберіть завдання зі списку.
- Встановіть таймер на 25 хвилин.
- Поставте поряд із завданням галочку.
- Працюйте над завданням, поки не задзвонить таймер.
- Зробіть перерву на 5 хвилин.
- Після чотирьох Pomodoro зробіть перерву на півгодини.
Читайте еще: Онлайн-корпоратив: проводити не можна пропустити
5. Онлайн-взаємодія зі співробітниками
- Навчання, зустрічі з профільними експертами.
- Лекції з психологом (з роботи зі стресом та вигоранням).
- Квіз-турніри.
- Онлайн гра в мафію з ведучим.
- Приготування страви на Halloween з шеф-кухарем.
- Random Coffee в Slack.
- Конкурс: «Кращий домашній помічник».
6. Турбота про кожного співробітника
- Пульс-опитування (Mood Monitoring).
- Визнання заслуг кожного: щоквартальні пости про екстра-досягнення співробітників; щорічний Awem Оскар.
Feedback співробітників щодо remote
- З 8 до 10 годин виросла середня тривалість робочого дня з переходом на remote.
- 70% співробітників хотіли б продовжувати працювати віддалено.
- 87% з них підтримують remote з можливістю відвідування офісу в режимі коворкінгу.