Поради для роботодавців

Як не втратити, а підвищити ефективність роботи на ремоуті

Case-study онлайн-конференція HR Competencies Day відбулася 25 листопада 2020 року. Організатор заходу – HR PRO Association. Стратегічними партнерами виступили SMART business, ANCOR Ukraine, ЮФ «Василь Кісіль і Партнери», генеральний партнер – robota.ua.

Експерти в галузі HR ділилися досвідом компаній під час COVID-19 і планами щодо розвитку підходів, говорили, зокрема, про те, як підвищити ефективність роботи на ремоуті та кваліфікацію менеджерів у нових реаліях, життєвий цикл компанії, ролі HR тощо.

На основі виступів HR-експертів конференції редакція ПроHR підготувала серію публікацій.

Олена Губанкова, Associate HRD Awem Games, розповіла про те, як підвищити ефективність роботи на ремоуті. 

Relationship Management

Relationship Management включає в себе нетворкінг, побудову відносин, командну роботу, управління конфліктами та перемовини.

Здатність розвивати взаємини, працювати в команді, вирішувати конфлікти та домовлятися дозволяє гідно відповідати на виклики, що постійно виникають в нашій роботі та кар’єрі.

Awem Games – геймдев-компанія (match-3). Кількість працівників: 150. Офіси: Мінськ, Могильов, Пафос. Аудиторія: понад 15 млн установок на місяць. До березня 2020: 13% remote співробітників. Після березня 2020: 97% remote співробітників.

Приклад динаміки зміни продуктивності в одному з департаментів компанії:

  • Лютий 2020 – 90%.
  • Березень 2020 – 72%.
  • Квітень 2020 – 108%.
  • Травень 2020 – 69%.
  • Червень 2020 – 101%.
  • Липень 2020 – 100%.

Складові переходу на remote

1. Інформаційна підтримка

  • Регулярні комунікації про плани компанії.
  • Q&A-сесії зі співробітниками.
  • Загальні правила з віддаленої роботи.
  • Новини про розвиток продукту.
  • Платформа для обміну досвідом між менеджерами.

2. Забезпечення необхідною інфраструктурою

  • Опитування співробітників про те, що їм необхідно для переходу на remote.
  • Доставка робочого обладнання (екрани, стаціонарні комп’ютери, спецтехніка (для арт, аудіо, тестування), столи, крісла тощо).
  • Забезпечення інтернетом (для тих, хто вирішив працювати за містом).
  • Пошук рішень на час відключення від інтернету (специфіка роботи).

3. Єдині та зрозумілі процеси

  • Єдина екосистема софту компанії.
  • Отримання сервісів за один клік.

4. Рекомендації з роботи на remote для співробітників

Початок дня:

  • Прокидайтеся у звичний час.
  • Продовжуйте виконувати свою ранкову рутину.
  • Налаштуйтеся на роботу.
  • Чітко розділіть робочий та неробочий час.
  • Організуйте окремий робочий простір.
  • Не працюйте в піжамі.

Протягом дня:

  • Створіть чіткий план завдань на тиждень та день з розбивкою на години.
  • Всі зустрічі фіксуйте в календарі.
  • Мінімізуйте фактори, що відволікають (повідомлення в соцмережах, наприклад).
  • Працюйте вдома, а не в громадських місцях.
  • Робіть перерви.
  • Не користуйтеся громадським транспортом.

Техніка Pomodoro

  • Виберіть завдання зі списку.
  • Встановіть таймер на 25 хвилин.
  • Поставте поряд із завданням галочку.
  • Працюйте над завданням, поки не задзвонить таймер.
  • Зробіть перерву на 5 хвилин.
  • Після чотирьох Pomodoro зробіть перерву на півгодини.

5. Онлайн-взаємодія зі співробітниками

  • Навчання, зустрічі з профільними експертами.
  • Лекції з психологом (з роботи зі стресом та вигоранням).
  • Квіз-турніри.
  • Онлайн гра в мафію з ведучим.
  • Приготування страви на Halloween з шеф-кухарем.
  • Random Coffee в Slack.
  • Конкурс: «Кращий домашній помічник».

6. Турбота про кожного співробітника

  • Пульс-опитування (Mood Monitoring).
  • Визнання заслуг кожного: щоквартальні пости про екстра-досягнення співробітників; щорічний Awem Оскар.

Feedback співробітників щодо remote

  • З 8 до 10 годин виросла середня тривалість робочого дня з переходом на remote.
  • 70% співробітників хотіли б продовжувати працювати віддалено.
  • 87% з них підтримують remote з можливістю відвідування офісу в режимі коворкінгу.
Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password