Про Budni
Наші продукти
Єлизавета Гарварт, менеджерка Poster
Успішна робота ресторану вимагає не лише якісної кухні та затишного інтер’єру, але й професійного та дружнього персоналу. Одними із ключових членів команди є офіціанти, які забезпечують якісне обслуговування гостей. Наймати офіціанта не так просто, як здається на перший погляд. Давайте розглянемо, як правильно підібрати цих фахівців для успішної роботи закладу.
Як найняти правильного офіціанта?
Офіціант — це завжди актуальна посада для ресторану. Адже плинність кадрів саме серед офіціантів завжди найбільша. Тож до вибору офіціантів слід підходити відповідально.
До обов’язків офіціантів входить обслуговування гостей так, щоб кожен гість мав достатньо уваги й залишився з гарним настроєм та враженням від відвідин вашого закладу.
Офіціант повинен мати низку навичок та вмінь, які впливатимуть на його обслуговування:
Серед основних вимог до роботи офіціанта є:
Важливою навичкою для офіціанта є здатність до швидкого навчання.
Ресторанний бізнес не стоїть на місці, щодня з’являються нові технології, які потребують швидкого опанування як власником, так і персоналом закладу.
Плюсом серед кандидатів буде також вміння працювати з системою автоматизації, адже зараз жоден ресторан без неї не обходиться. Програма автоматизації від Poster має зручний та інтуїтивний інтерфейс, розпочати роботу в ній швидко зможуть як працівники з досвідом роботи, так і без. Детальніше про систему для ресторану дивіться на сайті Poster.
В пошуку гідного кандидата зможе допомогти і сарафанне радіо. Адже цінні працівники зараз на вагу золота і, можливо, ваші знайомі підкажуть контакти саме такого кандидата.
Якщо ви готові навчати нового працівника з нуля, пробний день допоможе вам перевірити комунікативні навички кандидата та вміння спілкуватись з людьми. А вже тонкощів сервірування столу та інших моментів ви зможете його навчити.
Не бійтесь наймати молодих офіціантів без досвіду. Саме таких правників ви зможете навчити всіх тонкощів роботи саме у вашому ресторані.
Звісно, такий шлях потребує більше часу та енергії, але наприкінці навчання такий працівник гарно увіллється в колектив та підтримуватиме концепцію та ідею закладу. Крім того, це допоможе зменшити плинність кадрів, адже такий працівник буде підтримувати ідею вашого ресторану.
Щоб бути гарним офіціантам працівник повинен вміти також гарно продавати ваш заклад та страви. Не шкодуйте часу та коштів на навчання персоналу, створіть чесну систему бонусів, мотивуйте ваш персонал. Ефективність роботи мотивованого персоналу зросте в рази, такі працівники будуть приносити більший прибуток вашому закладу.
Дозвольте працівникам розвиватись всередині вашого закладу. Така можливість також буде мотивувати працівників залишатись у вас працювати якнайдовше.
Читайте ще: Ключові HR-тренди 2024 року: що чекає на сферу рекрутингу?