Переклад статті Рени Нігам (Rena Nigam), засновниці та СЕО компанії Meytier, що пропонує рішення для найму на основі різноманіття.

Минулий рік був наповнений багатьма викликами для компаній: від пошуку віддалених працівників до роботи під час глобальної пандемії й розв’язання нових проблем світу, що постійно змінюється. З усього цього виник новий виклик, пов’язаний з найманням. Ця закономірність не демонструє ознак уповільнення й 2022 року.

Компанії по всьому світу продовжуватимуть докладати чималих зусиль для забезпечення швидкого попиту й зростання, а співробітники, які відклали роботу під час пандемії, шукають нові можливості. Як наслідок, коли справа доходить до наймання талантів, сильний розрив між попитом і пропозицією не зменшиться, особливо в певних галузях, як-от технології.

Вступаючи в новий рік, пропонуємо вашій увазі чотири поради щодо того, як вистояти в нескінченній боротьбі в галузі набору кадрів.

Зосередьтеся на утриманні

Найпростіше, що ви можете зробити, щоб уникнути проблем з найманням, це зосередитися на утриманні співробітників, які у вас є. Зі збільшенням попиту багато компаній пропонують фінансові й освітні стимули, щоб залучити кандидатів. Запропонуйте такі самі стимули, щоб ваші співробітники відчували цінність і мотивацію. Переконайтеся, що ваша компанія захопливе й привабливе місце для роботи, пропонуючи можливості для професійного зростання, надаючи високопродуктивним співробітникам ролі, які можуть бути «розширені», і прислухаючись до співробітників щодо питань віддаленої роботи та робочого часу. Доведено, що пересування, як горизонтальні, так і вертикальні, усередині компанії, сприяють утриманню співробітників. Працівники з більшою ймовірністю залишаться у вашій компанії, якщо будуть упевнені, що не знайдуть кращої можливості в іншому місці. Зробіть, щоб так і було.

Інвестуйте у свої можливості наймання

Після рекордних показників плинності кадрів 2021 року надзвичайно важливо розширювати можливості наймання. HR-відділи відчувають нестачу кадрів, намагаючись знайти кандидатів і задовольнити цей зростальний попит. Зміцнення HR-команди завчасно допоможе уникнути потреби долати перешкоди наступного року. Якщо у вашої компанії не вистачає внутрішніх ресурсів, шукайте альтернативні вирішення, фірми з підбору персоналу, заходи з наймання та нішеві дошки вакансій, які допоможуть підтримати ваш HR-відділ. Окрім можливостей наймання, як ніколи важливим є ваш бренд талантів. Маркетингу, пов’язаному з кар’єрою та талантами, часто не надають значення, але інвестування в маркетингові стратегії ваших кадрових зусиль може допомогти залучити нові таланти. Створюйте свій бренд, демонструючи активність у соціальних мережах, розповідаючи про співробітників, культуру компанії, переваги тощо.

Надайте енергії процесу співбесіди

Процес співбесіди, пропозиції, переговорів та адаптації часто займає забагато часу. Компанії іноді застрягають у своїх моделях і не усвідомлюють, що тривалий процес співбесіди коштує їм сильних кандидатів. На цьому ринку ви можете припустити, що кандидати проходять співбесіди з кількома роботодавцями, й ефективний і продуманий процес наймання може допомогти вам виділитися.

Кілька способів спростити процес співбесіди записувати інтерв’ю та обмінюватися ними всередині, а не проводити безперервні співбесіди з кандидатами, звести до мінімуму непотрібні або зайві кроки (наприклад, технічні тести й запитання технічних інтерв’ю) і створити стандартний набір запитань для кожного кандидата, який проходить співбесіду. Це дасть змогу визначити, що справді важливо для вашої компанії, швидко проаналізувати кандидатів та ухвалити точніші рішення щодо наймання.

Розширте коло потенційних кандидатів

Зрештою, ви змагаєтеся за обмежену кількість кандидатів. Проявіть креативність і розширте свій список потенційних можливостей. Серед робочої сили, сповненої потенціалу, є багато частково зайнятих, включно з літніми працівниками, службовцями, які повертаються з перерв по догляду за дітьми чи літніми людьми, молоддю тощо. Забезпечення тренінгів, фінансових стимулів та освітніх можливостей може допомогти залучати таланти й навчати їх для потреб вашої організації.