Советы для работодателей

Як навчати співробітників у зміненому контексті бізнесу: кейс фармацевтичної компанії

Розвиток талантів – один із провідних драйверів бізнесу. В цьому впевнені учасники конференції для HR-професіоналів HR Trends Ukraine 2020, яка відбулася 24 вересня 2020 року. Організатор заходу – HR PRO Association, генеральний партнер – robota.ua.

На конференції понад 10 українських та закордонних спікерів ділилися новими практичними ідеями, які можна застосовувати в роботі з талантами вже зараз. 

Редакція ПроHR підготувала серію публікацій на основі виступів HR-професіоналів конференції для тих, хто прагне вийти за рамки звичного сприйняття HR.

Як проходить навчання працівників у нових бізнес-реаліях? Розповів Андрій Станченко, керівник T&D Університету компанії NRG. Експерт поділився кейсом навчання співробітників фармацевтичної компанії.

Деталізація навчального процесу (тривалість – 21 день)

  • День 1. Перегляд декількох відео цього уроку.
  • День 2. Загальне онлайн-обговорення уроку (1,5 години). Після цього надається інформація для закріплення в Telegram-каналі, учасники отримують відповіді на запитання в чаті каналу + відпрацювання на робочому місці.
  • День 10. Загальна онлайн-зустріч. Після чого знову надається інформація для закріплення в Telegram-канал, обговорюються запитання учасників в чаті каналу + відпрацювання на робочому місці.
  • День 21. Загальна онлайн-зустріч. 

5 особливостей нового навчання

Microlearning + Blended learning

  1. Рецептура. Класичні формати тренінгу не підходять. Потрібні програми з різними інгредієнтами. Від майстерності та інструментів тренера залежить результат.
  2. Дозування. Не можна вивантажити на учасників матеріал та сказати «Вчіться, колеги». Не можна давати вправи без теорії. Все має бути дозовано та «розрізано на порції». Щоб учасники не перенавантажувались та отримували результат.
  3. Подача. Будь-який контент можна подати так, що ніхто не захоче вчитися. Важливо «запакувати» навчання зручно, щоб учасники зацікавилися, осягнули, виконували вправи.
  4. Дрібні дотики на довгій дистанції. Цикл навчання тепер розтягується. Дводенний тренінг «розрізається» на дрібні уроки із завданнями та подається учасникам протягом місяця, щоб вони поступово вивчали матеріал та відпрацьовували його на робочому місці, формуючи звичку.
  5. Спільнота. Учасники стають частиною спільноти: чат, група, платформа. Спілкуються, діляться думками та результатами. Вони стають однією спільнотою і разом ідуть до спільної мети.

18 способів зміни поведінки

Social comparison (соціальне порівняння):

  • Prompts/cues (підказки/натяки).
  • Material incentive (матеріальне заохочення).
  • Anticipated regret (шкода за скоєним).
  • Adding objects to the environment (залучення об’єктів до певного середовища).
  • Reducing exposure to cues (зменшення впливу натяків).

Monitoring of behavior by others without feedback (моніторинг поведінки оточуючими без зворотного зв’язку):

  • Action planning (планування дій).
  • Behavior cost (оцінка поведінки).
  • Reframing (наслідування).
  • Salience of consequences (прогнозування наслідків).
  • Punishment (покарання).

Mental rehearsal of successful performance (тренування успішної поведінки):

  • Distraction (відволікання уваги).
  • Demonstration of behavior (демонстрація поведінки).
  • Feedback on behavior (зворотний зв’язок про певну поведінку).
  • Valued selfidentity (оцінка самоідентифікації).
  • Restructuring the social environment (реструктуризація соціального оточення).

Credible source (достовірне джерело):

  • Exposure (експозиція).
  • Goal setting (постановка цілей).
  • Information about social consequences (інформування про соціальні наслідки).

Перекваліфікація (reskilling)

Передумови:

  • Новий набір навичок для distance economy (дистанційної економіки).
  • Дисбаланс в потребах ринку, персоналі та в пропозиціях.
  • Зміни в ланцюгах постачання/моделях бізнесу.

Reskilling. План дій: 5 кроків

  1. Перевизначте набір навичок, від яких залежить ваша бізнес-модель після відновлення.
  2. Розвивайте навички у критично важливих груп співробітників. Запускайте індивідуальні навчальні плани для вашої нової бізнес-моделі.
  3. Починайте зараз, тестуйте, отримуйте feedback, переходьте на нову ітерацію.
  4. Дійте як «маленька компанія», щоб отримати «великий ефект».
  5. Захищайте бюджети на навчання (інакше пошкодуєте).

Тренди

  • Змінена модель і контекст навчання.
  • Автоматизація процесів для накопичення даних: спільна робота онлайн, відеоконференції, CRM, навчання.
  • Реалізація концепції Adaptive Learning за допомогою AI (машинного навчання), на підставі накопичених даних про навчання, результати продажів, комунікації.
Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password