Гібридні команди, де частина співробітників працює віддалено, а частина в офісі, стають все більш поширеними та популярними у постпандемічну епоху та період повномасштабного вторгнення. Однак управління гібридною командою ставить перед HR-ами унікальні виклики та можливості. Щоб досягти успіху, потрібно використовувати правильні інструменти управління персоналом, які допоможуть працівникам краще комунікувати, взаємодіяти, бути більш продуктивними та залученими. У статті розповімо про деякі з основних інструментів, які варто розглянути, щоб налагодити роботу гібридної команди.

Комунікація

Комунікація дуже важлива для будь-якої команди, особливо – для гібридної. Потрібно подбати про те, щоб кожен працівник міг ефективно та результативно спілкуватися, незалежно від своєї локації чи пристрою, за допомогою якого виходить з командою на зв’язок. Комунікаційні інструменти мають дозволяти обмінюватися інформацією, відгуками та оновленнями, а також створювати відчуття, що команда – одне ціле та на одній хвилі.

Деякі з функцій, на які варто звернути увагу в комунікаційних інструментах, – це відеоконференції, обмін миттєвими повідомленнями, спільний доступ до файлів і соціальні мережі.

Співпраця

Співпраця ще один важливий аспект гібридної команди. Подбайте про те, щоб співробітники могли працювати разом над проєктами, завданнями та цілями та ділилися результатами роботи. Інструменти для спільної роботи повинні дозволяти вам керувати робочими процесами, розподіляти обов’язки та відстежувати прогрес.

Функції, на які варто звернути увагу в інструментах для співпраці, – це управління проєктами, завданнями, документами та календарем.

Підвищення ефективності

Ефективність це показник того, наскільки добре гібридна команда досягає поставлених цілей. Подбайте про те, щоб кожен працівник міг встановлювати, контролювати та оцінювати свою ефективність, а також отримувати визнання та підтримку. Інструменти оцінки ефективності повинні дозволяти вам визначати очікування, відстежувати результати, надавати зворотний зв’язок і винагороджувати за досягнення.

Функції, на які варто звернути увагу в інструментах підвищення ефективності, – це постановка цілей, оцінка ефективності, система зворотного зв’язку та система винагороди.

Залученість

Залученість це ступінь відданості та задоволеності членів гібридної команди своєю роботою та компанією. Забезпечте, щоб кожен відчував себе мотивованим, цінним і залученим, а також мав можливості для навчання та розвитку. Інструменти залученості повинні дозволяти вам вимірювати залученість, сприяти навчанню та сприяти добробуту.

Деякі з функцій, на які варто звернути увагу в інструментах залученості, це опитування, гейміфікація та оздоровчі програми.

Комплаєнс

Комплаєнс це дотримання правових та етичних стандартів, які застосовуються до вашої гібридної команди та компанії. Ви повинні переконатися, що кожен може зрозуміти і дотримуватися правил і норм, а також захистити дані та конфіденційність команди і клієнтів. Інструменти комплаєнсу повинні дозволяти вам керувати політиками, процедурами, контрактами та записами, а також запобігати проблемам і вирішувати їх.

Функції, на які варто звернути увагу в комплаєнс-інструментах, це управління документами, електронний підпис, аудиторський слід і звітність.

Читайте ще: Ключові навички, що формують сучасного бізнес-лідера