База кандидатів – це ваша важлива перевага у боротьбі за таланти. Вона дозволяє формувати кадровий резерв, до якого за потреби можна повернутися у майбутньому. 

Якщо в першу чергу звертатись до кандидатів, з якими ви вже колись спілкувались, процес підбору може значно пришвидшитись. У цій статті розповідаємо, як працювати з базою кандидатів, аби наймати співробітників швидше та ефективніше. 

Найпростіший і найкращий спосіб керувати базою кандидатів –  використовувати автоматизовані інструменти. Вашим надійним помічником у цьому може стати Helper.

Навіщо вести базу кандидатів?

У робочих буднях кожного рекрутера може настати момент, коли кваліфікованих кандидатів стає більше, ніж вакансій. Фахівці можуть вас зацікавити, втім, з певних причин, запропонувати їм роботу зараз ви не можете. У такому разі важливо зробити дві речі – надати їм якісний зворотний зв’язок та зберегти їх у свою базу.

У базі ж важливо зібрати максимально повну інформацію про цікавих вам кандидатів. Так, ви заздалегідь підготуєтесь до своєчасного закриття критично важливих позицій. 

Як можна наповнювати базу кандидатів у Helper?

Є кілька способів:

  • База кандидатів може автоматично наповнюватися кандидатами, які відгукнулись на ваші вакансії на robota.ua, work.ua та olx.ua —  майданчиках, що покривають 95% українських пошукачів. 
  • Ви можете формувати її самостійно — додаючи кандидатів, які вас цікавлять, вручну. Для цього потрібно завантажити файл з резюме або просто заповнити необхідні поля.
  • Також є можливість додавати кандидатів безпосередньо з robota.ua та з інших сайтів для пошуку співробітників – завдяки зручному плагіну у браузері Helper | Кандидати.

Helper допоможе тримати інформацію про кандидатів в актуальному стані, зберігати історію спілкування з ними та швидко знаходити у базі необхідних вам фахівців завдяки фільтрам. 

Актуалізуйте інформацію про кандидатів у Helper 

Чим більше етапів кандидат проходить через ваш процес найму, тим більше інформації про нього у вас з’являтиметься. 

Ми додали можливість відредагувати або додати інформацію про кандидатайого ім’я, місто, вік, контактні дані, посаду чи бажану зарплату. Це може бути корисно, якщо:

  • кандидат допустився помилки при заповненні резюме;
  • у процесі спілкування доповнив інформацію про себе;
  • з’ясовується, що кандидат згоден на меншу зарплату або хоче більшу;
  • рекрутер самостійно знайшов соцмережі кандидата і готовий їх додати;
  • кандидат повторно подається в компанію після тривалої перерви і його дані потребують оновлення;
  • кандидат зазначив, що, швидше відповідає у Telegram, ніж у Viber  і ви можете зафіксувати пріоритетний канал зв’язку з ним. 

Як швидко знаходити потрібних кандидатів у базі?

Розумні фільтри системи Helper допоможуть вам швидко знайти потрібних кандидатів: 

  • за наявністю коментарів про них;
  • за етапами найму, які ви їм надали (наприклад, «новий», «цікавий», «співбесіда» тощо);
  • за джерелами – щоб побачити лише тих кандидатів, які прийшли з певних сайтів;
  • за способом додавання – щоб побачити, які кандидати потрапили до бази з відгуків, а які були додані вручну. 

Helper зберігає всю історію вашої роботи з кожним кандидатом: зміни їхніх статусів та коментарі, які ви залишали про них. Ця інформація допоможе вам за потреби відновити комунікацію з фахівцем, з яким ви спілкувалися раніше. 

База кандидатів – цінне джерело талантів, адже вона складається лише з кандидатів, які зацікавилися вашими вакансіями, і кандидатів, які зацікавили вас. Формуйте кадровий резерв та звертайтеся до нього, коли в цьому буде необхідність. 

Автоматизуйте рутинні задачі, керуйте рекрутингом у зручній системі та наймайте нових співробітників ще швидше та ефективніше.

Читайте ще: Чому рекрутери стресують і хочуть змін? Експертний розбір дослідження