Советы для работодателей

Як через Сommunity розвивати культуру лідерства. Досвід Vodafone Ukraine

Розвиток талантів – один із провідних драйверів бізнесу. В цьому впевнені учасники конференції для HR-професіоналів HR Trends Ukraine 2020, яка відбулася 24 вересня 2020 року. Організатор заходу – HR PRO Association, генеральний партнер – robota.ua.

На конференції понад 10 українських та закордонних спікерів ділилися новими практичними ідеями, які можна застосовувати в роботі з талантами вже зараз. 

Редакція ПроHR підготувала серію публікацій на основі виступів HR-професіоналів конференції для тих, хто прагне вийти за рамки звичного сприйняття HR.

Практиками розвитку лідерства за допомогою спільнот на конференції поділилася Надія Сіренко, HRD Vodafone Ukraine

Для компанії Vodafone Ukraine криза – це територія можливостей, а результати карантину – індикатор раніше прийнятих рішень. В компанії впевнені, що розвиток організації відбувається через розвиток кожного в Сommunity. Тому активно працюють з командами, інноваторами, зі спортсменами, волонтерами, внутрішніми блогерами.

Робота з командами

Розвиток і підтримка управлінських команд, підрозділів у груповій взаємодії.

  • Цільова аудиторія: управлінці, ключові співробітники, лідери думок.
  • Мета: пошук шляхів вирішення, вироблення бачення, що об’єднує, аналіз актуальних завдань і зон розвитку, розвиток культури взаємодії та зворотного зв’язку, досягнення ключових домовленостей зі стратегічних бізнес-проєктів.
  • 16 заходів, 392 учасники за 2019 рік.

Робота з інноваторами

#VodafoneSpaceLeaders

Пошук лідерів нового покоління, які готові трансформувати бізнес, розвивати інновації, залучати інших у зміни.

  • 100 учасників двох корпоративних BootCamp.
  • 14 днів інтенсивної програми = 220 продуктивних годин.
  • Школа Product Owner. Розвиток власної експертизи в створенні якісних ІТ-рішень, продуктів і сервісів на основі бізнес-цінностей.
  • 24 учасники. 3 модулі по два дні кожен.

Робота зі спортсменами

Vodafone Ukraine Team (з 2014 року) – корпоративна спільнота бігунів з 300 учасників. Компанія бере участь у всіх головних національних стартах країни. У період карантину перейшли в digital формат.

  • Digital-наставник – відеотренування від досвідчених бігунів новачкам.
  • Online running – участь в національних та міжнародних online-забігах.
  • Vodafone Online Running League – online-забіги з тематики корпоративних програм і заходів компанії.

Робота з волонтерами

  • Можливість реалізувати соціальні проєкти за підтримки компанії: Місто Добрих Справ; Vodafone Smart City: Посмішка дитини, Добрий Щедрий вечір в дитячому притулку, Поділись теплом!, Дитяче Автомісто, Лапа добра.
  • Vodafone Thanksgiving Tuesday – з 2019 року компанія долучилася до глобального благодійного руху. Допомога дітям-сиротам, дітям з малозабезпечених сімей, бездомним, людям похилого віку.
  • Амбіція 2020 – трансформація в Digital Charity Fest.

Робота з внутрішніми блогерами

Розвиток амбасадор-бренду, внутрішніх корпоративних блогерів Vodafone Bloggers HUB:

  • Навчання створенню якісного текстового та візуального контенту, розвиток і популяризація інтранет «ПРОСТІР», внутрішніх спільнот, просування бренду компанії кращого роботодавця, розвиток лідерів думок і команд.
  • 3 хвилі, понад 100 співробітників.

Як це спрацювало в карантин?

Проєкт «Час сильних» – це нова історія: про людей та команди, які блискавично реагують на зміни зовнішнього світу, формують ефективні бізнес-підходи, гнучко пропонують соціально важливі ініціативи, не залишаються осторонь і сміливо стають «на передову».

Як це працює?

  • У кожного топ-менеджера є можливість один раз на місяць нагородити будь-якого співробітника «Золотою Овацією» (віртуальна винагорода в «ПРОСТОРІ»).
  • «Золоті Овації» дарують за видатні бізнес-досягнення.
  • У співробітників, чиї заслуги були відзначені топ-командою, беруть інтерв’ю внутрішні блогери та публікують в «ПРОСТОРІ».

Кожна публікація – це новий кейс тієї чи іншої функції та дирекції, пов’язаний з трансформацією бізнес-процесів, впровадженням ефективних/нестандартних рішень в надзвичайно мінливому та нестабільному сьогоденні.

  • 1 квітня 2020 – з’явилася ідея.
  • 15 квітня 2020 – перший випуск разом зі своїм дизайном, героєм і розділом в «ПРОСТОРІ».
  • На сьогодні – понад 40 випусків, 50 сильних співробітників і майже 10 000 переглядів.

Час сильних. Тетяна Кіпіані та Ко

Про те, що в період невизначеності важлива комунікація, завжди потрібен План В (С-Z), ніякого жалю про події, які не відбулися.

«…ми принципово домовилися про дві речі: по-перше, короткий горизонт планування, по-друге, не витрачати сили на опір».

«…Мене надихають люди, розумні, які шукають, сумніваються. Я дуже допитлива та уважна до простору. Багато читаю і постійно «в активному пошуку» цікавих історій та вчителів. Ніколи не знаєш, яка сила криється в новому знайомстві».

«…Всі обмеження призвели до тимчасової (я все-таки сподіваюся) та безумовної перемоги формату digital».

Час сильних. Роман Арбора, Віталій Лучин та Ко

Про те, що важливо вміти швидко адаптуватися до мінливих умов, важлива відкрита/чесна комунікація зі співробітниками, під час НС найважливіше – злагоджена робота команд.

«…Завдяки злагодженій роботі команд технічних центрів Івано-Франківська та Чернівців, в складних умовах вдалося оперативно відновити роботу БС (багатомодове східчасте волокно). На одній з дільниць розмиву вдалося відновити ВОЛЗ (волоконно-оптична лінія зв’язку) за тимчасовою схемою, просто натягнувши кабель між деревами… всі сили були спрямовані на відновлення зв’язку, щоб зв’язати наших абонентів із зовнішнім світом».

«…Думаю, що поки в межах країни «Держава в смартфоні» ще будується, в нашій компанії вона вже збудована».

Час сильних. Олександр Байбороша та Ко

Про те, що в складній ситуації важливо швидко перелаштовуватися, змінювати налагоджені схеми роботи та впроваджувати нові підходи.

«…Ми всі одразу усвідомили, що необхідно швидко переналаштувати роботу в нових умовах. Часу на «розкачку» не було, тому нова схема доставки співробітників запрацювала одразу, а в процесі «обкатки» вносили корективи».

«…У період карантину на відділ транспорту істотно зросло навантаження. У зв’язку з обмеженнями в роботі громадського транспорту були кардинально перероблені маршрути чергового автотранспорту».

Час сильних не закінчився разом з карантином – він тільки почався.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password