Компанії намагаються зробити все для того, щоб новачкам було комфортно в новому колективі з першого дня. Welcome package (welcome box) – один із елементів адаптації нових співробітників, ефективний інструмент залучення в життя компанії. Зазвичай це брендована коробка або пакет, у якому є найнеобхідніші речі.

Презентувавши welcome package, компанія демонструє свою увагу та турботу, працівник розуміє, що йому раді, він відчуває себе членом команди з порогу. Чому б не поєднати приємне з корисним? З одного боку, роботодавець інформує працівника про компанію, а з другого – підкреслює цінність новачка. Зазвичай такий презент вручається в офісі, але, наприклад, компанія DHL Express практикує доставку «DHL in a box» додому. До нього входять інформація, яка стане корисною в роботі, а також приємні сувеніри: блокнот, ручка, чашка, шнурок та футляр для пропуску.

Можна умовно виділити три різновиди welcome package (які доречно поєднувати):

  • Інформаційний. Журнали, брошури, інструкції, які знайомлять новачка з компанією.
  • Практичний. Речі, які обов’язково знадобляться під час робочого процесу (наприклад, канцелярія) і в побуті.
  • Смачний (шоколад, печиво, снеки тощо).

1. Вітання від керівництва

Зазвичай персональне вітання надходить на електронну пошту новачка. Деякі компанії практикують вітальні телефонні дзвінки від керівництва. Співробітнику можуть запропонувати подивитися відео, в якому керівник розповідає про історію та цінності компанії. Але особливо приємно разом із welcome box отримати листівку, яку підписав керівник, або навіть запрошення на знайомство за сніданком чи кавою.

2. Інформаційні матеріали

Welcome-book, корпоративний журнал, буклет. Невеличкі інформаційні видання, в яких описані історія компанії, корпоративні цінності, кар’єрні можливості, зафіксовані контакти. Новачка варто інформувати про дрес-код, розповісти, де замовити візитки, пообідати, в яких благодійних проектах можна бути задіяним, які спортивні секції оплачує компанія, до кого звернутися в разі виникнення запитань.

3. Канцелярія+

Щоденник, ручка, блокнот, календар з логотипом компанії. Такий набір допоможе структурувати інформацію з першого робочого дня, запланувати завдання, не пропустити нічого важливого.

Візитниця, магніт, рамка для фото, рюкзак, сумка, зарядка, флешка, футляри для пропусків – стануть у пригоді на роботі та підкреслять корпоративний стиль. Популярні також корпоративні значки та стікерпаки.

Деякі компанії додають до набору книжки – наприклад, бестселери, які допоможуть співробітнику краще виконувати свої функції.

4. Побутові дрібнички

Чашка, підставка для чашки, термокружка, пляшка для води: такий набір подбає про співробітника, який зможе підтримувати водний баланс в офісі та поза ним. Також можна пропонувати співробітникам зручні ланч-бокси. А в пакет компанії Nike включені навушники.

В тренді також різноманітні еко-предмети, наприклад, сумки або вироби з вторсировини.

5. Брендований одяг

Це, по-перше, зручно, а по-друге – елемент маркетингу. Толстовки, кепки, футболки, шарфи. А, наприклад, у компанії Beetroot до набору входять також капці. Деякі роботодавці з особливо сімейною атмосферою додають ще й теплі шкарпетки.

У міжнародній мережі ресторанів-піцерій Domino’s Pizza в перший робочий день вручають новому співробітнику фірмовий пакет із символікою. У ньому можна знайти, окрім пропуску, значків, сувенірної продукції, ще й уніформу, яка знадобиться під час стажування, або корпоративно-офісну форму (поло, толстовки).

6. Смаколики

Шоколад, чай, кава, печиво. Невеличкий сюрприз у вигляді смаколика порадує будь-кого. Для прихильників здорового харчування можна замінити солодощі фруктами чи «правильними» десертами без цукру – це корисно і відповідає важливому нині тренду health management.

Отже, вітальний пакет може містити різні варіації наповнення. Головне – показати новачку, що його чекають, а також додати символіку компанії, зберегти її стиль (зокрема, деякі роботодавці дотримуються корпоративних кольорів) та відобразити цінності.