Українські компанії дедалі частіше починають розширювати свою команду за межами країни. Під час виходу на нові ринки, треба враховувати багато аспектів, один з них – залучення нових співробітників та бренд компанії, як роботодавця на новому ринку.

У статті ми поділимось кроками, що будуть корисними при виході на міжнародний ринок кадрів. Цей план згенерували учасники зустрічі «Як розвивати бренд роботодавця компанії на ринку Польщі», організаторами якої стали Employer Branding Community та UGEN. 

План перших кроків для української компанії щодо виходу на ринок талантів нової країни

Аналіз ринку:

  • Вивчення конкурентів на ринку праці та їхніх пропозицій для талантів.
  • Оцінка наявності та потенціалу талановитих кадрів у новій країні.

Трудове законодавство:

  • Вивчення трудового законодавства нової країни для визначення переваг та обмежень.
  • Опрацювання можливих варіантів співпраці/укладення трудового договору.

Співпраця з державними установами:

  • Встановлення контактів з місцевими органами управління зайнятістю та міграційною службою.
  • Визначення процедур оформлення документів для іноземних співробітників.

Цільова аудиторія:

  • Визначення профілю талантів, які підходять компанії.
  • Створення «ідеального кандидата» для кожної вакансії.

Мовна адаптація комунікації:

  • Вибір мов для зовнішньої та внутрішньої комунікації, враховуючи потреби співробітників та цільової аудиторії.
  • Розробка перекладу матеріалів, вакансій, внутрішніх документів тощо.

Employer Brand Management:

  • Створення стратегії приваблення талантів на ринку.
  • Розробка промо-кампаній, зокрема на медіаплатформах нової країни.
  • Активна присутність у локальних IT-спільнотах та залучення до них.

Адаптація до локального ринку:

  • Розробка програми onboarding для іноземних співробітників, включаючи інформацію про компанію та місцеву культуру.
  • Залучення місцевого CEO або представника для підтримки адаптації нових співробітників.
  • Організація back office для забезпечення потреб нових колег.

Цей план допоможе компанії ефективно вийти на новий ринок талантів та забезпечити успішний процес залучення нових співробітників.

Читайте ще: Роботодавці мають 44 дні, щоб переконати нових працівників залишитися – дослідження