Перекваліфікація та освоєння нових професій – актуальний зараз напрямок в Україні. Адже в умовах війни дуже важливо продовжувати працювати та розвивати економіку нашої країни. 

Партнери robota.ua з рекрутингової компанії MIRA-top recruiting запустили школу рекрутингу MIRA Education, щоб допомогти всім бажаючим освоїти нову професію. 

Для кого буде корисно

  • для того, хто хоче стати рекрутером
  • для джуна, який хоче підвищити свій рівень професіоналізму
  • для мідла, який хоче пізнати унікальність Executive search

Формат навчання – Online 

Наповнення кожного модулю

  • Відеоурок (біля 10 хвилин)
  • Конспект від спікера
  • Презентація (можна завантажити і залишити собі)
  • Тести / домашнє завдання
  • Додаткові матеріали (наприклад, шаблон заяви на пошук, приклад стратегії пошуку, тощо)

Повний курс школи

  • Модуль 1 – Бізнес процес рекрутингу: 5 кроків – від планування чисельності до виходу на работу кандидата
  • Модуль 2 – Рекрутмент – стратегія: кого шукаємо, де і як
  • Модуль 3 – Інструменти ресьочингу: створюємо воронку кандидатів
  • Модуль 4 – Від телефонного скринінгу до співбесіди. Етапи. Алгорітми. Інструменти
  • Модуль 5 – Оцінка необхідних скилів та компетенцій кандидата. Як уникнути типових помилок рекрутера?
  • Модуль 6* – Старт роботи з  IT вакансією: від запиту до стратегії пошуку
  • Модуль 7* – Всі найбільш ефективні інструменти ресьочу в IT рекрутингу
  • Модуль 8* – LinkedIn для IT – нюанси, лайфхаки та ризики
  • Модуль 9 – Система комунікацій в наймі: як залучити кандидата, як утримувати його мотивацію та працювати із запереченнями
  • Модуль 10 – Dashboard рекрутингу

* – Модуль у розробці. 

Ознайомитися з форматом Школи та Модулем 1 можна безкоштовно тут. Надалі ви можете обрати повний курс або будь-який модуль Школи під свою потребу.

Контакти:

  • Telegram: @alenachernysh
  • alena.chernysheva@mira-ua.com

Також керуюча партнерка MIRA-top recruiting та компанії Talenor Мирослава Трандаш поділилась роликом, який команда змонтувала для своїх міжнародних партнерів. З допомогою відео компанії вдалося зібрати 15 000 євро і передати на гуманітарну допомогу українцям.