Настав час новорічних корпоративів, і компанії прагнуть придумати щось унікальне для розваг своїх співробітників. Дехто думає не тільки про програму конкурсів або оренду залів, а й про соціальні проблеми – так компанія PeopleForce вирішила зробити метою своєї новорічної вечірки збір коштів на підтримку місцевого притулку для тварин.

У PeopleForce працюють любителі собак – так у СЕО компанії, Ендрю Сетініка, живе золотистий ретрівер Рубі. У HRM-системі в Рубі навіть є своя посада – Happiness Manager. “Рубі – найважливіший член нашої сім’ї, її люблять усі, вона і правда приносить щастя щоразу, як знаходиться в офісі. Тому до Нового року ми вирішили: а чому б не подати приклад іншим і не почати виявляти соціальну відповідальність саме у сфері допомоги тваринам, якщо вже в нас зібрався такий колектив dog lovers?” – каже операційний директор PeopleForce, Анастасія Єфименко.

Крім цього, компанія вигадала ще кілька нестандартних кейсів, як включити тимбілдинг у програму без набридлих ігор та конкурсів.

Кейс: благодійний аукціон

На аукціоні команді запропонували викупити десять таємних лотів – як матеріальних, так і нематеріальних. Лоти виступали під зашифрованими назвами – співробітникам треба було вгадати, що опиниться всередині. Так організатори зашифрували:

  • Лот “Аромат нашого кохання” – новорічний аромадифузор
  • Лот “Ми готові цілувати пісок, яким ти ходив” – смішні тапочки-іграшки для офісу
  • Лот “Ми в захваті від твоїх ідей” – гарантоване втілення у системі PeopleForce ідеї або фічі від співробітника
  • Лот “У вас є три так” – гарантована згода від керівників на будь-яке рішення чи прохання від працівника у робочому процесі.

Організатори обрали адресата допомоги – ним став Гостомельський притулок для тварин. “Завдяки аукціону ми зібрали 30 000 грн. Зібрану суму компанія PeopleForce передасть до Гостомельського притулку для тварин, на неї буде закуплено припаси на потреби притулку”, – ділиться HR-менеджер компанії, Лілія Мартинюк.

Кейс: тімбілдінг у вигляді кумедного фотосету

До Нового року компанія постаралася заздалегідь підготувати сюжет, який хочеться відзняти. Креативна група пояснює це тим, що на минулих вечірках вже було закладено фундамент такої загальної активності, і вона принесла гарні плоди.

Вони ще не знають, що завтра о 8:00 у нас спільний дзвінок щодо оновлень системи
Customer Success департамент завжди підтримає вас

Кейс: Trash PowerPoint Party

Культура «треш-презентацій» народилася зовсім недавно, це новий тренд у закордонному YouTube та TikTok спільнотах. Сенс таких презентацій – відволіктися від офісного стилю оформлення та розповісти про якусь смішну тему за допомогою будь-якого міксу шрифтів, кольорів, змішування стилів, використання гіфок, емоджі, відео, звукових доріжок із соцмереж тощо.

PeopleForce запропонувала підготувати такі презентації, щоб посміятися разом. Як теми для презентацій можна використовувати:

  • «Чому наш відділ не такий поганий, як ви про нього думаєте?»
  • “Який ми мем за версією департаментів”
  • «Топ-10 способів розсмішити директора»
  • “Топ-10 варіантів, як вижити в токсичному колективі – ні-ні, ви тут ні до чого, колеги!”
  • “Чому наша компанія – котики” і т.д.

Кейс: таємний корпоративний подарунок

На вході колектив попросили витягнути фант у вигляді трикутника, квадрата чи кола. На вибір вплинув найпопулярніший серіал “Гра в кальмара”. Кожній групі, що витягли свій фант, подарували корпоративні подарунки – комусь попалася техніка, комусь – канцелярія, третім – новорічні сюрпризи. Таким чином, зберегли інтригу, і нікому не було прикро за вибір подарунка.

Вийшов вечір, який поєднав у собі і веселість, і з користю проведений час. PeopleForce передає естафету іншим компаніям з надією, що її приклад надихне на креативні ідеї.