«Часи змінюються» слова Боба Ділана ніколи не звучали так актуально, як під час швидких змін у робочому середовищі з початком COVID-19.

У 2021 році під час «Великої відставки» майже 48 мільйонів людей залишили свої робочі місця.

У 2022 році «тихе звільнення» стало вірусним. За даними Gallup, лише 32% працівників були залучені до роботи, 17% – активно звільнилися. «Тихі» працівники виправдовували очікування на роботі, але робили не більше, ніж вимагалося.

Цього року Gallup показав, що 52% робочих культур є гібридними це те, чого прагне більшість працівників.

Ці швидкі зміни та зрушення в культурі на робочому місці означають, що залученість працівників та реагування на їхні запити щодо професійного розвитку, конкурентоспроможної заробітної плати та чіткої комунікації є критично важливими для майбутнього роботи.

Лідери з розвитку талантів відіграють ключову роль в утриманні персоналу. Наприклад, за даними LinkedIn, 94% працівників залишилися б у компанії довше, якби вона інвестувала в їхній кар’єрний розвиток.

Зараз, як ніколи, ваш особистий бренд та бренд роботодавця є важливими для залучення та утримання талантів. Наступні три кроки, які описала Wendy Terwelp, допоможуть оптимізувати ваш бренд і підвищити залученість співробітників.

Оцініть свою присутність онлайн

Люди працюють на людей, а не лише на компанії. Згідно з дослідженням The Trust 10 від Edelman, соціальне лідерство зараз є основною функцією бізнесу. «Розглядаючи можливість працевлаштування, 60% працівників хочуть, щоб їхній генеральний директор висловлювався щодо суперечливих питань, які їх хвилюють». Перевірте силу власного бренду за допомогою цього безкоштовного самоаналізу тут.

Створюйте спільноту, внутрішню та зовнішню

Що ваша компанія вже робить для того, щоб віддячити своїй спільноті? Як ви будуєте внутрішню підтримку спільноти навколо цієї справи та залучаєте до неї своїх співробітників? Продемонструйте це онлайн! Ви змінюєте світ на краще. І це важливо для нинішніх і майбутніх співробітників.

Залучайте! Через прозору, чітку комунікацію

Залучайте керівників наступного рівня до розробки стратегічних ініціатив, встановлення ключових показників та регулярної комунікації. Будьте прозорими щодо структури оплати праці. Розвивайте приналежність через кола слухачів, ресурсні групи працівників (ERG) і міжфункціональне спілкування.

Створення зв’язків, спільноти і почуття приналежності через стратегічне бачення та чітку комунікацію сприяє утриманню працівників і залученню найкращих талантів.

Читайте ще: Нові підходи у стратегіях залучення персоналу