Альона Андрієвська,
Managing Director Twiga GO!

Розглянемо головні тренди івент-індустрії у 2021 році: від розробки голограм лідерів компаній до розпізнавання облич при реєстрації на корпоративи та інші заходи.

Тренд №1 – безкоштовний діджитал

Приклад – CoinGeek Conference. Конференція, присвячена темі блокчейн, проходить у світовому центрі фінансів – Цюріху, Швейцарія. Приєднатися до триденного івенту може хто завгодно за попередньою реєстрацією. Серед спікерів – засновники та представники найбільших компаній у сфері блокчейн. Якщо раніше за квиток на конференцію такого формату необхідно було сплатити не менше 500 €, то зараз дізнатися про тренди індустрії, познайомитися з однодумцями і теоретично знайти потенційних інвесторів можна безкоштовно.

Тренд №2 – гібридні івенти

Згідно з прогнозом AMEX 2021 Global Meetings and Events Forecast, гібридні заходи будуть більш затребувані, ніж будь-який інший тип івентів. Для брендів це означає, що потрібно розумно поєднувати різні групи відвідувачів – тих, хто буде присутній на заході особисто, і тих, хто буде отримувати до нього доступ віддалено. Якщо це івент для співробітників, швидше за все, віддалені працівники віддадуть перевагу побувати на заході дистанційно, а офісні – фізично. Отже, це оптимальний спосіб об’єднати і тих, і інших.

35% віртуальних і гібридних заходів потребують послуг агентств з повним спектром послуг. Будуть затребувані фахівці з планування, які мають досвід у цій галузі і можуть адаптувати гібридну маркетингову стратегію заходів для конкретного бренду. Актуальним буде створення віртуальних студійних просторів для відео власного виробництва і потокового мовлення. Чим більше унікальних рішень – тим краще. Наприклад, для співробітників PepsiCo Україна агентство маркетингових сервісів TWIGA’GO! провело онлайн-конференцію: для івенту створили спеціальну кастомізовану платформу, де врахували всі потреби спікерів і слухачів. Ба більше – за допомогою авторської інновації ми потрапили в один із трендів, докладніше про який – далі.

Тренд №3 – ефект присутності

Майбутнє – за голографією. Наприклад, генеральний директор компанії може бути присутнім на віртуальних конференціях, зустрічах, лекціях, концертах, рекламних акціях або будь-яких інших заходах, перебуваючи в іншій країні. Фізично він відсутній, але є його голограма. Перевага в тому, що поліпшується взаємодія з аудиторією. Можливість бачити людини не через онлайн-трансляцію в Zoom, а практично поруч створює ефект присутності. Це підвищує цінність і авторитет бренду.

Голографія – дорога технологія, але з часом через популяризацію її зможе собі дозволити навіть малий бізнес. Бренди зможуть надавати голографічні комунікації і послуги. Це не тільки дозволить їм проводити власні конференції, але і використовувати їх в якості бізнес-моделі. Стів Макнеллі, генеральний директор DVEholographics, заявив, що тепер у брендів є альтернатива віртуалізувати івент, і це дозволить мислити масштабніше.

Тренд №4 – Face ID для безконтактної реєстрації на фізичних івентах

У 2021 році варто звернути увагу на технологію Face ID для класичних і гібридних заходів. Розпізнавання облич як і раніше є відносно новою і динамічною технологією. Останнім часом вона поширилася на івент-індустрію у вигляді інструментів реєстрації. З огляду на те, що питання здоров’я та безпеки будуть, як і раніше, на першому місці протягом наступних кількох років, Face ID надає учасникам повністю безконтактний спосіб реєстрації на фізичних заходах.

Звичайно, івенти будуть проходити при дотриманні санітарних норм, і учасники зобов’язані перебувати в приміщенні в масках. Останні можуть ускладнити процес розпізнавання. Але багато компаній активно оновлюють свої алгоритми, щоб система могла розпізнавати людей по верхній половині обличчя. Поки технологія не досконала, учасникам надають на місці прозорі маски. Це чудовий спосіб убезпечити співробітників, яким ще після масштабного заходу належить повернутися в офіс. Вони не будуть стояти у величезній черзі, поки імена всіх гостей перевіряють за списком.

Тренд №5 – технологічність

Для проведення віртуальних та гібридних заходів під час пандемії конференц-центри по всьому світу почали інвестувати в необхідну інфраструктуру і будувати повноцінні віртуальні студії. Ці телестудії забезпечують налаштування, необхідні для трансляції високоякісних віртуальних заходів. У більшості з них передбачено невеликий простір для обмеженої кількості гостей.

Наприклад, в Україні в такому форматі відбулася щорічна церемонія нагородження Randstad Employer Brand Research 2021. ANCOR Ukraine надали результати багатоетапного дослідження бренду роботодавця, які потрібно було представити в зрозумілому для глядачів форматі. Команда TWIGA’GO!, яка реалізувала цей онлайн-івент, зробила ставку на технологічність і експресивність – захід відбувся на рівні ТВ-шоу з виведенням інформаційних слайдів у просторі.

Подібні заходи можна легко адаптувати під будь-який формат: від невеликої камерної конференції з невеликою кількістю учасників до масштабного івенту з величезною кількістю інформації. Технологічність розв’язує руки навіть для проведення корпоративів або стратегічних сесій для співробітників.

Більшість компаній частково або повністю перейшли на дистанційний режим. Очевидно, що найближчим часом колективна комунікація зі співробітниками буде проходити віддалено. Гібридні і онлайн-івенти – оптимальний спосіб влаштувати конференцію або навіть корпоратив без шкоди для безпеки. Водночас такі заходи можна легко доповнити технологічно вражаючими ефектами для різних цілей: від тімбілдінгу до церемонії вручення нагород кращих співробітників.

У 2021 році пальму першості отримають ті компанії, які готові проявляти гнучкість, експериментувати і розвиватися, зробивши висновки з минулих помилок. Наприклад, у гібридних або онлайн-конференціях найважливіше – вміти утримати інтерес аудиторії і донести суть. Для фізичного івенту необхідно додатково забезпечити безпечні умови для аудиторії.