Советы для работодателей

Створюємо професійні стандарти разом: «Укрзалізниця» запрошує до участі у великому HR-проекті

Професія «менеджер з персоналу» ще достатньо молода в Україні. Тому її представники часто стикаються з тим, що вимушені виконувати безліч додаткових функцій, які можуть бути взагалі не пов’язані з основною діяльністю. Крім того, на ринку праці взагалі можу бути присутніми у різних компаніях   різні підходи до статусу, переліку  обов’язків даної професії.

У 2020 році з’явилась можливість виправити це завдяки HR-команді АТ «Укрзалізниця», а саме ініціаторами стали Людмила Василега, Ольга Кулик. Вони ініціювали збір даних для аналітичного дослідження, результати якого стануть підґрунтям для створення єдиного професійного стандарту на посаду «Менеджер з персоналу».

Долучившись до цього надважливого проєкту, кожен менеджер з персоналу матиме можливість вплинути на майбутнє цієї професії та вивести її на принципово новий рівень. Адже на основі стандарту розроблятиметься освітня база, завдяки якій наступне покоління HR в Україні матиме змогу отримувати якісні знання та відшліфовувати свій професіоналізм, не витрачаючи час та сили на супутні задачі (дослідження передбачає узагальнення HR-функцій, окрім функцій охорони праці, нормування праці та оплати праці).

Цей проєкт впроваджується в Україні вперше й потребує залучення широкого кола учасників. Тільки так можна буде отримати максимум необхідної інформації для розробки та впровадження професійного стандарту.

Пам’ятайте: майбутнє професії — у ваших руках.

Якщо ви бажаєте долучитися до проєкту та взяти участь у створенні єдиного професійного стандарту на посаду «Менеджер з персоналу» — заповніть, будь ласка, форму, натиснувши на кнопку нижче.

У разі наявності запитань  ви маєте змогу звернутися до стейкхолдеру проєкту Людмили Василеги, за e-mail: vasilega1@gmail.com

Долучитися до проекту

Рекомендуємо заповнювати Анкету керівникам та працівникам HR-функцій зі стажем роботи від 3-х років.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password