Советы для работодателей

Соціальний пакет: реалії 2020. Статистичні дані IT Assistant

Щорічна закрита онлайн-зустріч членів Асоціації HR Pro відбулася 28 жовтня 2020 року. Темою зустрічі стали плани та прогнози, компенсації та пільги працівникам на 2021 рік. Партнерами виступили robota.ua, SMART business, ANCOR Ukraine.

Зокрема, на зустрічі експерти говорили про: плани щодо зміни структури оплати праці на наступний рік; зміни бонусних програм; чи планується підвищення заробітної плати, яким категоріям працівників і на скільки, процедури покриття тестів і лікування COVID-19.

Дмитро Вартанян, founder IT Assistant, поділився статистичними даними щодо того, що відбувається сьогодні із соціальним пакетом в компаніях загалом та які відмінності є у 2020 році (у порівнянні з 2019).

Топ-3 медичних послуг

  • Консультації лікарів.
  • Лабораторні дослідження.
  • УЗД.

Медичні звернення в розрізі послуг

  • Консультації – 46%.
  • Лабораторія – 28%.
  • Рентген – 9%.
  • Невідкладна швидка допомога – 2%.
  • Томографія – 2%.
  • Виклик лікаря/медсестри додому – 1%.

Звернення до медичних закладів

  • До непартнерських – 31%.
  • До партнерських – 69%.

(IT Assistant процесить компенсації за чеками для послуг, що отримані в непартнерських клініках).

Звернення за послугами, люд/міс (на місяць на 1000 працівників):

  • Медицина – 149.
  • Спортивні заняття – 135.
  • Консьєрж послуги – 5.
  • Юридичні послуги – 2.

Звернення до call-центру впродовж доби:

  • 16:00-19:00 – 58%.
  • 13:00-16:00 – 22%.
  • 07:00-13:00 – 16%.
  • 19:00-07:00 – 4%.

Як змінилися щомісячні витрати на підтримку здоров’я працівника в період карантину

Приведені середні витрати на кожного співробітника в компанії. Медичні послуги сервісу та страхової компанії не передбачували покриття тестів та лікування COVID-19.

2019 рік – 189 грн (7$) VS 2020 рік – 153 грн (5,5$).

Середня вартість стандартної страховки – 800 грн (30$). 2019 рік – 7,15$ (189 грн).

Медична підтримка – 5,5$ (189 грн); спорт – 1,6$ (42 грн); юридична підтримка – 0,05$ (1 грн).

Кількість користувачів медичною програмою загалом зменшилася. Проте на 50% збільшився попит на рентген ОГК та комп’ютерну томографію.

Близько 10% пацієнтів обирають онлайн-консультації замість очних прийомів лікарів.

Під час пандемії щомісяця:

  • 10 з 1 000 співробітників роблять рентген. Середні витрати – 3 грн (0,1$).
  • 3 з 1 000 співробітників проходять КТ. Середні витрати – 3 грн (0,1$).

На фоні зростання рівня захворюваності на COVID-19, працівники неохоче відвідують клініки, якщо їх симптоми не пов’язані з ГРВІ.

Щоб зробити більш комфортним і прийнятним онлайн-консультування, компанія пропонує програму Health Assistant. Через додаток співробітник може отримати аудіоконсультацію або консультацію в чаті. Вона включає:

  • первинну консультацію (отримання лабораторних призначень);
  • лабораторне дослідження (замовлення та оплата аналізів);
  • повторна консультація (на основі лабораторних досліджень);
  • призначення лікування (онлайн-замовлення та доставка ліків. Система повідомить про прийом);
  • заключна консультація (за умови повного одужання лікар може закрити епізод побажати більше не хворіти).

Зміни витрат компанії на спорт

  • Обмеження роботи спортклубів.
  • Припинення продажів/зниження цін.
  • Скорочення фізичної активності працівника/купівля онлайн-програм для тренувань.
  • Зменшення виплат на компенсації абонементів.

42 грн (1,7$) – 19 грн (0,7$).

IT Assistant VS Страховка («+» та «-»)

«+»

  • Відсутність бюрократії в процедурах для медичних закладів.
  • Низька вартість.
  • Компанія сплачує тільки за фактично отримані послуги.
  • Гнучкий пакет послуг.

«–»

  • Менше контролю над зловживаннями.
  • Відсутня фіксована сума на людину.
  • Додаткові процедури в бухгалтерії.
  • Дорогі послуги з низьким ризиком (операції) є сенс додавати тільки компаніям з 500+ працівниками.
Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password