Катерина Шепель,
Content Marketing Manager компанії 
GEO Pay

Ми живемо в епоху онлайну, коли «затишний офіс» та «плюшки» вже не є еталоном ідеальної вакансії. Всі робочі процеси перейшли в онлайн: постановка та трекінг задач, зустрічі, навчання, тренування і навіть корпоративи. І якщо раніше всі питання можна було вирішити «на місці» у тому самому затишному офісі, то зараз обговорення будь-яких робочих задач вимагає дзвінка – пошуку вільних слотів, планування графіка і багато іншого. 

Українська IT-компанія GEO Pay провела опитування всередині команди та дізналась, що найбільше дратує її працівників в онлайн-зустрічах, а також склала список антипорад для того, аби не перетворити міти на суцільний жах. 

Бути чи не бути: що не так з онлайн-зустрічами?

Команда GEO Pay виділила 5 основних моментів, які найбільше дратують в онлайн-зустрічах: 

  • відсутність структури;
  • відсутність підготовки до дзвінка;
  • запізнення та інші організаційні питання;
  • велика кількість зустрічей на тиждень;
  • відсутність чіткого таймінгу.

 Напевно, майже всіх дратує, коли одне і те саме (можливо, навіть вже вирішене) питання обговорюється по 20-му колу, або хтось з колег на важливій зустрічі починає відходити від теми та розказувати про свої вихідні. Це все робить робочі міти непродуктивними та не корисними для його учасників. 

Задля того, щоб не перетворити свої зустрічі на суцільний жах та не потонути у кількості непродуктивних мітів, компанія GEO Pay розробила спеціальний анти чек-лист: 

  • Ніколи не готуйтесь до зустрічі

Правда: насправді у кожної зустрічі має бути адженда та чітке визначення питань, які будуть обговорюватися на міті. Якщо ви організатор зустрічі, заздалегідь надішліть всім учасникам всі деталі – дату та час, порядок денний, а також підготуйте презентацію, якщо є така потреба.

  • Забудьте про камеру та мікрофон

Правда: технічний аспект – один із найважливіших. Приєднайтеся до зустрічі заздалегідь – знайдіть нелюдне місце, перевірте камеру та мікрофон.

  • Приєднуйтесь до зустрічі без конкретної цілі

Правда: щоб отримати результат після дзвінка, треба мати конкретну мету. Кожен має розуміти, навіщо він тут та в чому користь цієї зустрічі для нього. 

  • Хаос – наше все 

Правда: одна із найголовніших ролей на зустрічах (особливо, в яких бере участь багато людей) – це модератор. Саме ця людина має контролювати таймінг та питання, які важливо обговорити, не відходячи від теми.

До речі, про таймінг. Говоріть рівно стільки, скільки заздалегідь заплановано на цю зустріч. Якщо виникають питання на іншу тему – краще перенести їх на інший час. 

  • Знайшов вільний слот – став зустріч

Правда: дата та час зустрічі мають влаштовувати всіх її учасників, а сам міт має бути проведено у відповідний час та з урахуванням локального розташування учасників зустрічі.

  • У самурая немає мети – є тільки шлях

Правда: знову-таки, найважливіше – результат. Якщо після зустрічі його немає, можливо, ця зустріч могла б бути емейлом.

  • Женись за двома зайцями

Правда: якщо ви на зустрічі – будьте на зустрічі та вмикайтеся в тему, щоб дзвінок завершився ефективно та результативно.

Жарти жартами, але дотримуючись простих правил, можна зробити свої робочі зустрічі продуктивними та натхненними. Для цього потік GEO Pay – People Upgrade сформував просту інфографіку про те, якою мають бути базові складові робочої зустрічі.