У процесі роботи будь-якому керівнику необхідно надавати зворотній зв’язок своїм підлеглим, а час від часу й проводити коригуючі бесіди. Важливо розуміти, як робити це таким чином, аби не демотивувати, а навпаки спонукати працівника до розвитку та більш продуктивної роботи.

Так, 16 грудня у ПРОHR хабі rabota.ua пройшов майстер-клас у рамках платформи HR Lab на тему «Коригуюча бесіда з підлеглим: від супротиву до співпраці».

Традиційно захід розпочався з огляду основних тенденцій на ринку праці України. Найновішу аналітику від rabota.ua представила Наталя Веремчук, HRD компанії, яка особливу увагу приділила трендам HR-індустрії у Києві та регіоні.

Головним спікером майстер-класу виступила Оксана Грабар – CEO Training For Business, провідний тренер напрямку «Менеджмент та Лідерство», автор та ведуча Школи Тренерів, коуч і фасилітатор. У своїй презентації вона розкрила цілі коригуючої бесіди, наголосила на основних помилках керівників під час її проведення та навела приклади моделей бесіди при коригуванні поведінки, стандартів роботи й оцінки результатів. Доповідач звернула особливу увагу на важливість підтримки працівників після проведення коригуючої розмови, що є запорукою успіху та подальшої ефективної співпраці.

Оксана

Перевірені на досвіді методики, яскраві та влучні приклади Оксана доповнила практичними заняттями у групах. Завдяки активному діалогу з аудиторією експерт не залишила без уваги жоден коментар та запитання від публіки.

Rabota.ua дякує спікерам та усім, хто долучився до майстер-класу у Києві. Події в рамках HR Lab триватимуть і надалі – слідкуйте за новинами на www.facebook.com/employers.rabota.ua.