Соціальна мережа TikTok протягом останніх кількох років стала дуже популярною. Кількість активних користувачів перевищила 1 мільярд. Тому не дивно, що компанії задумуються над тим, що її можна використовувати для просування свого бренду, а також як інструмент підбору персоналу. Розповімо про те, чому варто використовувати TikTok для підбору персоналу, а також визначимо основні плюси та мінуси рекрутингу у TikTok.

Користувачі TikTok – молоді кандидати

TikTok – соцмережа, 60% користувачів якої – представники покоління Z. А це означає, що TikTok – чудова платформа для просування бренду серед випускників/молодих спеціалістів. Компанія може зняти відео, яке повідомлятиме про актуальні вакансії для молодих фахівців. А також гарною ідеєю буде зняти у таких відео молодих співробітників/нещодавніх випускників. Водночас TikTok – вдалий майданчик для того, щоб привернути увагу до компанії представників покоління Альфа: вже за кілька років вони обиратимуть перші роботи.

Отже, якщо хочете стати помітним працедавцем серед молоді, варто йти туди, де знаходиться ваша цільова аудиторія. А покоління Z та Альфа обирають TikTok.

TikTok – майданчик для розвитку бренду

TikTok може бути дієвим інструментом для створення бренду вашої компанії. Ви можете зняти веселе відео та виділитися на ринку праці з-поміж інших. Так продемонструєте потенційним претендентам, що ваша компанія – саме те, що їм потрібно. Варто зауважити, що не обов’язково знімати смішні відео свого бренду. Потрібно в першу чергу зацікавити, а не розсмішити.

TikTok просуває новий формат резюме

Прийшов час потроху відходити від звичайного формату резюме. Адже всі вони читаються однаково, мають однакову структуру, часто не розкривають кандидата. Резюме відіграє важливу роль у процесі пошуку кандидата. Проте стандартне резюме – це більше про навички, а не про особистість чи характер.

За допомогою ТікТок кандидат може створити цікаве відеорезюме. Це пришвидшує процес відбору, адже одна справа – переглянути відео про кандидата, а інша – ознайомитися з класичним резюме, вивчити його, порівняти з іншими. Перевага TikTok – велика кількість людей (залученої аудиторії), яка готова створювати відеопрезентацію себе. Шанси знайти кращих зростають.

Творча взаємодія з претендентами

Через коментарі в TikTok можете жваво спілкуватися з кандидатами. Усі коментарі у загальному доступі, їх можна переглядати, відповідати на них, лайкати. Підтримуючи відкрите спілкування із претендентами під відео, ви зробите власний бренд доступним та відкритим.

Також можна зняти відеовідповіді, за допомогою яких відповідатимете на запитання кандидатів про компанію. Так продемонструєте, що готові з ними взаємодіяти.

Платформа для навчання кандидатів

Існує думка, що TіkTok – це безглузді танцювальні відео, але це не так. Ви можете зняти для претендентів цікаві навчальні відео, які пов’язані з вашою сферою діяльності. Станьте для них лідером думок у певній галузі. Або зніміть декілька відеопорад для претендентів, наприклад, «Як пройти співбесіду» – це обов’язково зацікавить кандидатів.

Водночас:

Важко зробити так, щоб вас помітили

Більшість відео, які з’являються у стрічці в TikTok, набирають тисячі/мільйони переглядів. Результати пошуку також розташовуються/розподіляються за кількістю переглядів. Тому, якщо ваше відео має небагато переглядів, навіть під час пошуку його побачить невелика кількість користувачів.

Користувачі не шукають роботу у TikTok

Вони дуже рідко використовують TikTok для пошуку роботи – для цього існує LinkedIn. Тож навіть якщо вам пощастить знайти претендента на позицію, немає гарантії, що він зацікавиться вами. До того ж користувачі вкрай рідко вказують свою посаду у профілі/відео, тому шукати кандидатів тут непросто.