Сторітелінг (storytelling) став популярним методом комунікації і маркетинговим інструментом. Він допомагає доносити інформацію у форматі «розповідання історій»: про переваги перед іншими компаніями, корисність і зручність послуг тощо. Це ненав’язливі історії, відгуки клієнтів, життєві ситуації, що роблять такий маркетинг ближчим клієнту.

Які ж історії ми слухаємо уважно? Кому цікаві наші історії? Як навчитися розповідати захоплююче? Саме цим питанням був присвячений майстер-клас Лейли Алієвої 25 квітня для гостей простору ПроHR rabota.ua. Лейла – керівник Action Learning в Україні, бізнес-тренер, коуч, авторка методики розвитку  голосу і мовлення. Вона – практик і підтримує концепцію навчання через дію, тому зустріч була спрямована на отримання не лише нової інформації, а й нового практичного досвіду.

Про сторітелінг на майстер-класі Лейли Алієвої у просторі ПроHR rabota.ua

Традиційно вечір розпочався з інформаційного блоку від rabota.ua. Наталія Веремчук, HR-бізнес-партнер компанії, розповіла про основні тренди на ринку праці та поділилася останньою аналітикою індустрії. Наталія наголосила на важливості комунікації переваг роботи у компанії для потрібної цільової аудиторії. Так, вона нагадала про ефективні інструменти для утримання кращих працівників,  залучення нових кандидатів і комунікації бренда роботодавця, які доступні на сайті rabota.ua.

«Storytelling. Що за звір?». Так почала свій виступ Лейла, додавши до слайдів тематичні фотороботи іспанського графічного дизайнера і фотографа Мігеля Валінаса.

Про сторітелінг на майстер-класі Лейли Алієвої у просторі ПроHR rabota.ua

Експерт рухалася від теоретичної бази: визначення терміну, механіки, застосування, функцій сторітелінга і його компонентів – до практики. Слухачі мали нагоду спробувати себе у ролі сторітелерів, отримати зворотній зв’язок від аудиторії та експертну думку і поради від спікера.

Гості майстер-класу отримали практичні рекомендації для відпрацювання навичок сторітелінга. З чого почати? Чим продовжити? Як розповідати від першої особи? Де черпати історії? Які емоції краще застосовувати? Який обрати заголовок?

Про сторітелінг на майстер-класі Лейли Алієвої у просторі ПроHR rabota.ua

За три години учасникам вдалося розглянути і зрозуміти основи сторітелінга та попрактикуватися. Наприкінці майстер-класу Лейла надала завершальну пораду: головне не тільки розібратися, що то за звір, а знати, як його готувати. Це практика і ще більше практики. «Тема глибока і хотілося фокусу на увазі. Що не потрібно ускладнювати – потрібно розбиратися і робити. На мій погляд, вечір сторітелерів відбувся. Рада», – поділилася своїми враженнями про подію Лейла Алієва.

Фотозвіт з майстер-класу можна переглянути за посиланням.