Повторний майстер-клас від rabota.ua, присвячений темі бренда роботодавця та аналітиці ринку праці

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Починаємо тиждень з гарних новин! За численними проханнями 4-го червня ми повторно проводимо майстер-клас на тему «Бренд роботодавця: аналітика ринку праці, тенденції та кейси». Безсумнівно, тема HR-бренда є актуальною. Все більше компаній цікавляться змістом поняття «бренд роботодавця» та відслідковують тенденції ринку праці.

Тих, хто дуже хотів відвідати майстер-клас, але не зміг, запрошуємо взяти участь у навчанні.

Майстер-клас орієнтований на досвідчених HR-менеджерів, керівників відділів, HR-директорів, керівників компаній та власників бізнесу.

Кількість учасників обмежена!

Локація і час:

4 червня 2018 р.; простір ПроHR (Київ, вул. Костянтинівська, 15, 4-й поверх).

Реєстрація учасників з 13:00 (початок 13:20), тривалість – 5 год. (з перервою).

У програмі 2 блоки:

Аналітика ринку кандидатів: ситуація на сьогодні, прогнози та як працювати з брендом роботодавця в сучасних умовах (Тетяна Пашкіна):

  • аналітика ринку кандидатів – що відбувається, яка ситуація сьогодні і які прогнози – коротко- і довгострокові;
  • огляд ринку українських вакансій – які види робіт користуються популярністю і чим це загрожує роботодавцям;
  • конкуренція з боку зарубіжних роботодавців – чим вабить заробітчанство і чи є можливість утримати співробітників;
  • утримання співробітників – якою бачать атмосферу в компаніях її працівники (за результатами опитувань компанії rabota.ua);
  • навіщо потрібен бренд роботодавця – за даними сайту rabota.ua і даними партнерів;
  • ефективні інструменти просування бренда роботодавця.

Бренд роботодавця та залучення персоналу (Олена Жильцова):

  • бренд як поняття;
  • навіщо розвивати бренд роботодавця;
  • етапи та практичні інструменти побудови бренда роботодавця;
  • як зберігати бренд роботодавця у період трансформацій ринку;
  • Employer branding & engagement та «плюшки-ватрушки», або важливе про підміну понять;
  • створення креативних ідей для комунікації бренда.

Спікери:

  • Тетяна Пашкіна, HR-експерт компанії rabota.ua;
  • Олена Жильцова, організаційний консультант, тренер-практик.

Після завершення тренінгу учасники отримають сертифікати.

Реєстрація – за посиланням. Посилання на оплату – в кінці реєстраційної форми.

Вартість участі: 240 грн. з ПДВ.

Оплатити квиток можна онлайн або за рахунком (через бухгалтерію чи касу будь-якого банку). Для отримання рахунку перейдіть за посиланням в кінці форми реєстрації та збережіть рахунок (або наш менеджер надішле вам рахунок після вашої реєстрації та звернення).

Дізнайтеся більше у вашого менеджера або зв’яжіться з нами: +38 (044) 379-18-38; +38 (067) 691-93-23 (вн. 149).

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password