Поради для роботодавців

Покоління «альфа»: якими вони будуть на ринку праці?

Сьогодні вони ще діти, а вже за кілька років вийдуть на ринок праці та будуватимуть свою кар’єру. Зараз вони 11-річки, які живуть в часи активного розвитку технологій, пандемії, переходу на віддалену роботу, вони – покоління «альфа». Все вищезазначене вплине на те, ким вони стануть на ринку праці в майбутньому.

Різносторонність та освіченість – це про них

Покоління «альфа» по-іншому ставитиметься до освіти, для них головними будуть навички, а не дипломи. В пріоритеті буде навчання безпосередньо на робочому місці. Через те, що вони з самого дитинства знайомі з інтернетом та технологіями, сприйматимуть інформацію швидше і знайдуть їй нове застосування. Для них не існуватиме кордонів: онлайн-навчання буде нормою, адже вони проходили його з початкових класів та воно супроводжуватиме їх по життю.

Технології – це важливо

Представники покоління «альфа» з дитинства мають доступ до ґаджетів та різних ресурсів. Це буде великим плюсом для них, але є й можливі мінуси: наприклад, можливість цифрового розриву між поколіннями. Представникам покоління X та Y буде непросто налагодити зв’язок із працівниками покоління «альфа», адже вони звикли взаємодіяти з колегами офлайн. Проте завдяки своїм знанням та навичкам, «альфа» вестимуть їх за собою. «Альфа» нормально сприйматимуть як реальне, так і життя онлайн. Технології для покоління «альфа» – канал для обертання світу навколо них. Вони не підуть працювати в технічно нерозвинену компанію, а також обиратимуть керівників, які використовують в роботі знайомі їм технології.

Інноваційні компанії – пріоритет

Покоління «альфа» залежне від технологій і це буде корисно для інновацій на роботі. Вони ставитимуть до роботодавців більше вимог, ніж попередники. Їх приваблюватимуть компанії, які відповідають їхнім цінностям і які виготовляють корисний для суспільства продукт. Інновації – це про покращення світу (на їхню думку). Тому «альфа» працюватимуть над новими інноваційними способами існування.

Конфіденційність на роботі – вчорашній день

На відміну від попередніх поколінь, «альфа» не перейматимуться тим, що роботодавець проводить моніториг співробітників. Вони без проблем ділитимуться своїми даними, адже виросли у часи, коли люди демонструють та розповідають про себе в мережі якщо не все, то багато чого.

Гнучкість – це важливо

«Альфа» не працюватимуть в компанії, яка не забезпечує гнучкості. Обираючи роботодавця, вони насамперед звертатимуть увагу на гнучкість, а вже потім – на заробітну плату. Вони оберуть того роботодавця, який дослухатиметься до них: дасть можливість розпочинати і закінчувати робочий день у зручний для них час, коригувати загальну тривалість робочого дня, не контролюватиме робочий процес.

Різноманітність на роботі – це нормально

Покоління «альфа» не здивуєш жінкою на керівній посаді, вони не звертатимуть уваги на расові та етнічні, гендерні та сексуальні, вікові параметри, вади здоров’я. Рівна оплата праці для жінок і чоловіків для них – це норма. Тому компаніям вже зараз важливо підтримувати різноманітність на роботі, до виходу на ринок праці покоління «альфа».

Підтримка – це важливо

Покоління «альфа» страждатиме від проблем із ментальним здоров’ям більше, ніж попередні покоління. Це пов’язано, зокрема, і використанням технологій та інтернету. Відтак розраховуватиме на підтримку емоційного, фізичного та психічного здоров’я від роботодавця в непрості періоди.

Не розділятимуть роботу та особисте життя

Це пов’язано з тим, що їх виховували батьки, які під час пандемії працювали віддалено значний проміжок часу, організувавши робочий процес з дому. А вони були безпосередніми свідками цього процесу.

Соціальне підтвердження серед колег – дуже важливе

Покоління «альфа» прагнутиме до постійного соціального підтвердження та визнання. Це яскраво проявляється у демонстрації себе в соціальних мережах починаючи з початкової та середньої школи, та переросте у зрілий вік. Вони шукатимуть соціального підтвердження не лише у соціальних мережах, але й від своїх колег та керівництва. Це допоможе їм відчувати себе важливими та цінними працівниками.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password