Підтримка малого та середнього бізнесу це вже не просто тенденція останнього року, а й стиль життя, який об’єднує. Ми у robota.ua продовжуємо розширювати власні проєкти та радо співпрацюємо з тими, хто і як ми, допомагає українським підприємцям вистояти. Як от новостворений маркетплейс, що перераховує весь прибуток на відбудову України через платформу United24.

Як вдалося організувати роботу нового проєкту в умовах війни та які можливості відкриває Made With Bravery перед українськими виробниками? Про це розповіла керівниця маркетплейсу Катерина Марусовська.

Як вдалося зібрати команду та організовувати роботу нового проєкту в умовах війни?

Річ у тім, що місія Made With Bravery сходиться з місією кожного українця. Ми всі хочемо заявити про Україну на весь світ, хочемо продовжувати працювати попри все, хочемо перемогти у цій війні та відбудувати зруйноване. Це розуміння стало нашою опорою і силою в момент створення проєкту.

На старті ми отримали шалену підтримку від:

  • компанії VISA;
  • креативного агентства Banda;
  • «Укрпошти»;
  • Міністерства цифрової трансформації;
  • Міністерства закордонних справ України;
  • Офісу з розвитку підприємництва та експорту;
  • національного проєкту «Дія.Бізнес».

Україну часто називають країною волонтерів. І ми готові це підтвердити. Адже у штаті Made With Bravery працює до 10 співробітників. Після запуску маркетплейсу у світ до нас почали надходити звернення від маркетологів, дизайнерів, спеціалістів ІТ, які пропонували свою професійну допомогу і мали бажання долучитись у проєкт на волонтерських засадах. Тож тепер родина Made with bravery – це спільнота волонтерів, які бачать сенс у тому, що ми робимо.

Хто може продавати на маркетплейсі Made With Bravery?

Продавати на маркетплейсі можуть виключно українські виробники, які виготовляють свою продукцію в Україні. Бо ми любимо українське і хочемо, щоб світ закохався у нього також. І неважливо, ти маєш повноцінний бренд чи невелике виробництво. Для нас важливі якість виробів, сміливість виготовляти продукцію та заявляти про себе на весь світ.

Чи підтримують соціальну ініціативу маркетплейсу великі компанії?

Кожна покупка на Made With Bravery – це донат. Адже весь прибуток, який ми отримуємо з комісії маркетплейсу, передається до United 24 на відбудову будинків в Ірпені, Бучі та Гостомелі.

Що роблять компанії:

  • Продають. Маркетплейс є чудовим інструментом для розширення продажів на світовому ринку.
  • Рекомендують. Тут маємо на увазі не лише рекомендації іншим підприємцям. До популяризації українського долучаються і продавці, і покупці з усього світу. Навіть зараз кожен, хто читає цей матеріал, може долучитися – зробити публікацію, сторіз чи репост у соцмережах (Facebook, Instagram, Twitter та розповісти про можливість підтримати Україну, зробивши покупку на Made With Bravery.
  • Купують. Маркетплейс націлений на закордонний ринок. Однак це не зупиняє великі українські компанії бути причетними до великої справи. 

Наприклад, HR-и ініціюють покупку корпоративних сертифікатів Made With Bravery для своїх колег, партнерів та клієнтів. З сертифікатом можна зробити покупку на маркетплейсі з будь-якого куточка світу. Замовити сертифікати можна за посиланням.

Щоб отримати детальну інформацію щодо співпраці або замовлення корпоративних сертифікатів пишіть нам на s@shop.brave.ua

Світ дав нам три дні. Але ми все ще стоїмо. Ба більше, ми ще створюємо. Ми майструємо. Ми доставляємо. Ми відбудуємо.

Читайте ще: Як команда «Київстар» працює під час війни: 5 історій працівників