Підсумки практичної конференції HR Camp з rabota.ua в Одесі

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Підсумки практичної конференції HR Camp з rabota.ua в Одесі

rabota.ua проводить майстер-класи, тренінги та конференції для професіоналів у сфері HR уже п’ять років поспіль. 23 червня в Одесі відбулась практична конференція HR Camp в рамках освітньої платформи HR lab. Участь у події взяли понад 120 представників компаній з усієї України: HR-директори, HR-менеджери, топ-рекрутери, фахівці з маркетингу, продажів і комунікацій,  CEO та власники бізнесів. Конференція проходила у комфортабельному готельному комплексі «Одеса».

HR Camp став простором для отримання найновішої інформації, обміну ідеями та розвитку у сфері HR. Формат події дозволив учасникам заслухати виступи досвідчених HR-практиків, експертів, бізнес-тренерів з України, США та Європи, а також взяти участь в ексклюзивному воркшопі з артскрайбінгу.

1 (7)

Подію відкрила та супроводжувала Ірина Моржова, партнерка rabota.ua, консультантка з трансформації по цінностях, коуч перших осіб. Після вітального слова Ірина задала активний темп конференції і запропонувала аудиторії поєднати слухання із активним навчанням, заповнюючи символічний «Трансформаційний велосипед».

2 (8)

Перший спікер Френк Пьюселік – бізнес-тренер зі світовим ім’ям, президент компанії Pucelik Consulting Group – розкрив ідею того, як створити професійне та надихаюче робоче середовище. Головний меседж виступу звучав так: щасливі і задоволені люди заробляють гроші. Фундаментальною якістю справжнього лідера пан Пьюселік назвав щирий інтерес і любов до людей. Спікер активно спілкувався з аудиторією, ставив запитання, ділився досвідом. Емоційний заряд та запал від виступу доповідача залишився серед учасників до самого завершення події.

3 (8)

Наталія Лукаш, начальниця управління по роботі з персоналом OTP Bank Ukraine, зупинилася на темі «Залученість vs фінансові результати бізнесу». На прикладі своєї компанії спікерка показала, як дієві інструменти можуть знизити відтік, збільшити виручку компанії та навіть підвищити рівень задоволеності клієнтів.

4 (5)

Доповідачка закликала до практичних дій – впровадження програм навчання, розвитку персоналу, спеціальних проектів. Серед останніх, якими пишається, Наталія назвала проект «Спасибо», який реалізувала у банку. Експертка також поділилися лайфхаками для HR-ів та керівників, серед яких – заряджати власні «батарейки», вести список своїх невдач і провалів, залучати до процесів CEO, доводити почате до кінця, що означає мотивацію і впевненість.

Програму HR Camp продовжив гість із Мінська, Employer Brand Manager компанії Ciklum Андрій Марач, із виступом на тему «Архітектура бренда роботодавця». Спікер зазначив, що хороший архітектор – той, хто уміє складне зробити простим, а сучасний HR-професіонал виступає саме у ролі архітектора іміджу роботодавця і бренд-досвіду працівників компанії.

5

Андрій показав, як можна наочно та лаконічно описати всі ключові рівні бренда роботодавця. Доповідач познайомив аудиторію з оригінальними інструментами аудиту поточного стану HR-бренда, представив методику системного моніторингу конкурентів (на прикладі Ciklum і SoftServe), методику аналізу потреб і інтересів цільової аудиторії, а також інструмент прототипування ціннісної пропозиції роботодавця.

6

Після перерви на ланч виступила Людмила Черненко, тренерка НЛП міжнародної категорії, бізнес-тренерка, коуч, консультантка, на тему «Коучинг як стиль управління і розвитку». Ефективність бізнесу, як зазначила експертка, визначається не стараннями персоналу, а умінням керівника організувати роботу так, щоб дозволити команді працювати успішно. Під час виступу спікерка розглянула різновиди коучингу та модель компаса розвитку. Людмила також зупинилася на стилі управління лідера та усіх його складових, серед яких – відсутність публічної критики, дотримання слова та, найголовніше, готовність брати на себе відповідальність.

Після виступів спікерів HR-експерти взяли участь у дискусійній панелі на тему Skills over Schools. Модераторка дискусії Марія Тєкуч (HRD rabota.ua) запропонувала учасницям обговорити особливості підбору в їхніх компаніях, підходи до оцінки персоналу, питання потенціалу кандидатів, розвитку та ін. Представниці ІТ-сфери – HR-партнерка Luxoft Україна Катерина Бандуровська та керівниця корпоративного університету компанії ELEKS Лілія Мудрик – зазначили, що як для продуктових, так і для аутсорсингових компаній важливими є наявні у кандидата компетенції та скіли. У той же час, компанії звертають увагу на потенціал спеціаліста та розвивають його у процесі роботи.

7

Ксенія Сергєєва, директорка департаменту персоналу компанії «Цитрус», наголосила, що фокусом компанії є фронт-офіс, команда, яка займається обслуговуванням клієнтів. Тому особливу увагу HR-фахівці «Цитрус» приділяють постійному навчанню та розвитку працівників. Особливий інтерес учасників події викликали питання щодо HR-процесів у державному секторі, які вдало розкрила Ірина Гнутова, керівниця служби управління персоналом Міністерства регіонального розвитку, будівництва і ЖКГ. За словами Ірини, управління HR у державних структурах, незважаючи на постійні виклики, поступово наближається до сучасних HR-трендів. Учасниці також поділилися свіжими кейсами та відповіли на запитання аудиторії.

Завершальною частиною HR Camp став воркшоп з артскрайбінгу від талановитого Ігора Зоболотного – режисера презентацій, скрайбера, графічного фасилітатора, майстра візуального мислення. Ігор познайомив учасників події з артскрайбінгом, мистецтвом зображати мовлення в картинках. Скрайбінг піднімав настрій учасників від самого початку події, адже Ігор зобразив символічний візуальний конспект усієї практичної конференції, який допомагав гостям згадати ключові моменти заходу.

8

Під час свого воркшопу Ігор надав можливість учасникам спробувати себе у ролі скрайберів, маючи тільки маркер і аркуш паперу. Тепер представники компаній, які формують культуру і цінності, можуть застосовувати інструменти скрайбінгу для максимальної чіткості в комунікаціях, розуміння та розвитку талантів своїх команд. «Розуміння – це щастя, – каже Ігор, – а щасливі працівники розкривають свій потенціал на 80% краще і приносять більше прибутку собі і своїм компаніям».

Спілкування в невимушеній атмосфері гості події продовжили під час ланчу та фуршету під вишукану гру скрипаля.

9

Своїми враженнями уже поділилися спікери події.

Френк Пьюселік: «Конференція HR Camp, організована rabota.ua, порадувала своїм масштабом. Атмосфера, створена організаторами, сприяла цікавому спілкуванню учасників, а також активному слуханню виступів запрошених спікерів. Чудово, коли такі події організовують щорічно і дозволяють обмінюватися досвідом і черпати для себе щось нове».

Наталія Лукаш: «Я отримала заряд енергії та позитиву від HR Camp. Чудова організація, вдала програма, цікаві презентації та надихаючі спікери. Це було як відпочинок, тільки краще! Дякую всій команді за професіоналізм та піклування! Вдалих вам вихідних та нових надихаючих проектів!».

«Вкотре впевнююсь, що в кожній справі мають бути професіонали. Так, професійні HR-конференції робить rabota.ua. Вже не вперше беру участь і продовжую свій розвиток разом із такими конференціями як HR Camp. Колись просто учасником, потім спікером, нині була в команді «панельних» експертів. Здавалось би, що нового?! Аж ні) Ця диво-команда завжди на гребені трендів. І кожного разу вони вражають креативним підходом. Дякую за морський бриз ідей та прибій нетворкінгу!», – Катерина Бандуровська.

Учасниця дискусійної панелі Лілія Мудрик: «Ви молодці! Люблю ваш запал і те, з якою любов’ю ви усе організовуєте! Було крутезно!».

Ми дякуємо нашим партнерам, котрі допомогли організувати конференцію на високому рівні: HR-Club Odessa, видання «Менеджер по персоналу», спільнота HR Лига, портал Дело.ua та готельний комплекс «Одеса».

Сайт пошуку можливостей rabota.ua продовжує проведення практичних конференцій у найбільших ділових центрах України. Так, наступний HR Camp за участю провідних HR-експертів та спікерів відбудеться у Львові уже восени.

Фотозвіт HR Camp доступний за посиланням.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password