Поради для роботодавців

Досвід проведення онлайн-співбесід. Результати опитування robota.ua

Незважаючи на зменшення кількості вакансій, роботи в HR-ів менше не стало. І часу на переструктурування роботи обмаль. Але вони все-таки встигають. Аналітики robota.ua опитали 285 фахівців сфери управління персоналом про їхні нинішні підходи до поточної роботи, і з’ясували такі закономірності.

Наразі співбесіди онлайн проводять 78% опитаних нами респондентів. Утім, 66% визнали, що цей інструмент не є для них новинкою, вони і раніше проводили онлайн-інтерв’ю.

Близько третини опитаних проводять онлайн-інтерв’ю кілька разів на день; близько 36% вказали, що роблять це кілька разів на тиждень. Раз на тиждень онлайн-співбесіди проводять 8% учасників опитування, а кожний шостий ще ніколи не пробував це робити.

Найпопулярнішим додатком для онлайн-інтерв’ю є Skype. Так, він звичніший і менеджерам з персоналу, і самим претендентам. Zoom використовує кожний п’ятий фахівець. Google Hangouts обирають 17,2%. Для 12,6% опитаних інструментом для проведення інтерв’ю став Telegram. Кожний десятий обирає Viber, а 6,3% вказали, що використовують Microsoft Teams. Також серед варіантів: FB Messenger, WhatsApp, GoToMeeting тощо.

Отже, вибір програмних додатків у HR-фахівців досить широкий, і обмежується швидше неготовністю самих претендентів застосовувати нові інструменти для зв’язку з представниками потенційного роботодавця.

Які проблеми виникають під час онлайн-інтерв’ю?

Коли ми запитали, які проблеми виникають при такій комунікації, більше половини опитаних відповіли, що жодних.

Кожний п’ятий учасник поскаржився, що у претендента немає потрібної програми. Також вказали на проблеми з комунікацією з пошукачем (зокрема, складно домовитися про час зв’язку) (6,4%), відсутність відео при комунікації (18%) . Втім, якщо врахувати, що багатьом претендентам довелося перемикатися в пошуковий режим досить раптово і з одним тільки смартфоном, зрозуміла невідповідність технічної підготовленості HR-ів і кандидатів.

Карантин дозволить не тільки HR-ам зробити первинні інтерв’ю більш «онлайновими». А й підвищить рівень підготовленості до онлайн-інтерв’ю кандидатів, які за старою звичкою готові на інтерв’ю приїжджати, але не дзвонити чи додаватися в чат. І це навіть непогано, оскільки дозволить економити час і сили обох сторін.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password