UHR, Українські HR-и!

Запит на маркетингові послуги з кожним днем зростає все більше і більше. Просто згадайте, скільки реклами ви переглядаєте щодня. Завдяки прогресу сьогодні маркетологи можуть працювати з будь-якого куточку світу.

Як трансформуватись галузі, аби стабільно працювати і розвиватися в період війни, ви дізнаєтесь на онлайн-зустрічі UHR «Сфера маркетингу під час війни», яка відбудеться 10 травня о 14:00.

Де обговоримо:

  • як поточна ситуація позначилася на ринку праці: результати опитування;
  • як війна вплинула на галузь?
  • яких трансформацій зазнала компанія в поточній реальності?
  • який зараз фокус уваги?
  • як відбувається взаємодія з командою?
  • які є виклики у сфері та кроки їх вирішення?
  • які прогнози, точки відбудови та росту в компанії?

Серед експертів:

  • Ігор Фінашкін,CEO & Creative Director креативна агенція IAMIDEA.
  • Арам Сімонян, Strategy Director креативна агенція IAMIDEA.
  • Сергій Леско, співзасновник комунікаційної агенції Senate.
  • Ілля Янков, креативний директор Havas Village Ukraine.
  • Ксенія Михайленко, стратегічний директор Optimum Media OMD.
  • Ольга Саранча, бренд-менеджер robota.ua.
  • Юлія Далібук, Chief Editor The Point robota.ua.

Маєте запитання з теми? Вказуйте їх у формі реєстрації, щоб ми могли дати відповіді на них вже на зустрічі UHR.

Участь безкоштовна, реєстрація обов’язкова.

Дата: 10 травня.

Час: з 14:00 до 16:00.

Де: Zoom (посилання буде надіслано за годину до початку, необхідно пройти форму реєстрації).

Об’єднавши зусилля, ми обов’язково переможемо та відбудуємо економіку нашої країни!

Разом до перемоги!