Советы для работодателей

Онлайн-корпоратив: проводити не можна пропустити

Сергій Родінов,
співвласник івент-агенції ROCKETS
та засновник Академії Івент Менеджменту

Ще на початку карантину, коли ми всі сподівались на його стрімке завершення, онлайн-формат івентів здавався нам чимось тимчасовим. Та озирніться тепер навколо: постійні zoom-наради, онлайн-зустрічі замість відряджень до інших міст країни, віртуальні конференції та навіть VR-концерти – всі ці речі вже сприймаються як щось повсякденне.

Зовсім скоро ледь не найголовніше свято для багатьох компаній – новорічний корпоратив. Нагадаю, що крім просто веселої вечірки цей івент виконує важливі бізнес-завдання:

  • просування HR-бренду;
  • підтримання лояльності;
  • підведення підсумків року та мотиваційний заряд на наступний рік.

Наразі ми переживаємо не найкращу карантинну ситуацію: відміна адаптивного карантину, заборона на масові івенти, збори більше ніж 20 осіб, розважальні заходи в ресторанах; введення карантину вихідного дня та інші невтішні обмежувальні заходи. Що робити в ситуації, коли ви розумієте, що корпоратив потрібен, але організовувати його в офлайні ви не готові?

Відповідь є.

Онлайн або гібридний формат корпоративів

Здається, що це щось дуже нереальне, але якщо знати основні правила проведення онлайн-заходів, то у вас все вийде круто та ефективно.

Ділюся з вами порадами та нюансами, які варто пам’ятати при організації онлайн-корпоративу:

  • увагу людей в онлайні дуже важко утримувати, якщо постійно не змінювати картинку, контент та не розбавляти його інтерактивами;
  • трансляцію бажано проводити в студії з якісною апаратурою, інтернетом та професійною командою;
  • онлайн-івенти все більше стають схожі на телевізійні ток-шоу – саме такий формат полюбляє більшість і це варто враховувати при створенні концепції та написанні сценарію;
  • навіть на онлайн-івентах має бути «фотограф»: людина, що буде робити скріншоти та «ловити» емоції та яскраві моменти;
  • обов’язкова наявність модератора чату, що буде відповідати на організаційні та технічні питання;
  • важливо потурбуватися про наявність ведучого/модератора заходу, щоб івент пройшов за сценарієм та без балагану;
  • не женіться за модними майданчиками для онлайн-івентів: найчастіше для корпоративів достатньо використання базових та звичних нам сервісів;
  • але зауважте, що базові та звичні сервіси не являються захищеними та безпечними, тож якщо у вас буде оголошуватися якась конфіденційна інформація компанії на заході – варто підібрати професійну захищену від зломів та передавання доступів платформу;
  • обов’язковим вважаю офлайн-конект: надішліть учасникам подарунки – брендований мерч, бутафорію для фото, щось їстівне або алкогольне –  такий підхід покаже вашу небайдужість та турботу.

Що може бути на екранах?

Бізнес-частина:

  • підведення підсумків року, подяка і підтримка;
  • нагородження найефективніших співробітників;
  • мотиваційна промова про плани на наступний рік.

Перерви: дайте колегам можливість ненадовго відходити від моніторів, не пропускаючи контент, продумайте сценарій ставлячи себе на місце спостерігаючих, або ж зверніться до професійного сценариста онлайн-заходів.

Розважальна частина:

  • виступ супер-зірки або кавер-бенду, музикальний супровід;
  • майстер-класи (починаючи від приготування коктейлів, завершуючи танцювальними);
  • інтерактиви (квізи, конкурси);
  • перегляд спільних відеороликів.

І це, звичайно ж, не все. Варіантів наповнення заходу набагато більше, все залежить від бюджету та завдань, які ви перед собою ставите. 

Популярним є також гібридний формат – це мікс онлайну та офлайну. Наприклад, у вас великий штат, і ви не можете зібрати всіх разом в якомусь закладі, адже це заборонено. Ми проводили опитування серед клієнтів, і більшість із тих, хто працює віддалено, відповіли, що вони дуже скучили за колегами. І були б раді зібратися офлайн хоча б окремими командами чи відділами.

В такому разі ви організовуєте міні-корпоративи для невеликих груп, а основна дія проходить онлайн. Але всі дивляться трансляцію не з домівок, а у колі своїх колег.

«Онлайн-корпоратив: проводити не можна пропустити», – кому поставте самі. Але я б не пропускав. Адже це чудова можливість нагадати своїм колегам, що ви – крута команда та просто хоч трішечки відпочити від усіх сюрпризів, що «подарував» нам 2020-й рік. Тож проводьте, не забувайте про правила, якими я з вами поділився вище, і ваш онлайн-корпоратив буде просто вражаючим!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password