Співробітники нашої компанії завжди любили приходити в офіс для того, щоб попрацювати, зустрітись з колегами, клієнтами та просто весело провести час за грою на PlayStation чи в улюблену настільну гру. В офісах нашої компанії завжди панувала дружна та невимушена атмосфера, лунав сміх, а інколи навіть і пісні в коридорах. Але нова реальність внесла свої правки та цільове використання офісу зазнало своєї модифікації.  

Яна Кучерява, керівниця адміністративно-господарського відділу robota.ua

Станом на сьогодні у нашій компанії функціонують два офіси. Один – в Києві (Unit City), другий – в Чернігові (Black Wood Tower). Тепер офіси компанії стали не лише місцем роботи та зустрічей, а рятівним ковчегом не випадок блекаутів.  

Насправді ми, як і багато компаній в Україні, уже адаптувались до того, що потрібно бути готовим до різних сценаріїв розвитку подій. Тому, коли через ракетні обстріли почались проблеми в енергетичному секторі, ми одразу почали готувати план В для того, щоб допомогти співробітникам компанії пережити цей період та забезпечити безперебійну роботу бізнесу.      

Ми проробляли різні варіанти. Ключовими критеріями для нас були:  

  • безпека (наявність оснащених бомбосховищ);
  • енергетична стабільність;
  • логістична зручність;
  • бюджет, який ми могли собі дозволити;
  • швидкість в реалізації.  

Серед усіх можливих варіантів ми зупинили свій вибір на офісах компанії, адже вони відповідали усім вищеозначеним критеріям.  

Першочерговий акцент ми зробили на офісі в Києві, оскільки на той період часу блекаут передбачали саме для київського регіону.  

Київ. Офіс

Перш ніж розпочати підготовку офісів, ми провели опитування серед співробітників, яке показало, що близько 50% працівників у випадку блекауту раді будуть скористатись можливістю приїхати в офіс і побути там якийсь час. Звісно, ми лишаємо цю опцію відкритою і для членів родини першої лінії (чоловік, дружина, діти).  

Далі ми почали продумувати, що саме необхідно закупити та в якій кількості. Ми прагнули забезпечити людей базовим продуктовим набором та, за необхідності, «польовими» спальними місцями. Обрали продукти довготривалого зберігання, закупили воду і каремати. Так, це, звісно, не рівень підготовки п’ятизіркового готелю зі шведською лінією, але які часи, такі й можливості.

Київ

Непростим кейсом виявилась і закупівля всього необхідного, адже у потрібній нам кількості купити в одному місці зі швидкою доставкою ще й за безготівковим розрахунком не так вже й просто. Нам важливо було зробити все максимально швидко, тому варіанти «доставимо вам через тиждень» нам не підходили. Але, як виявилось, трохи наполегливості, людяності й один хороший підрядник можуть творити дива. Вже за три дні офіси були повністю укомплектовані всім необхідним.  

Київ. Бомбосховище

Станом на сьогоднішні офіси компанії забезпечені наступними категоріями:  

  • каремати;
  • вода;
  • технічна вода (на випадок відсутності центрального водопостачання);
  • консерви;
  • печиво;
  • локшина швидкого приготування;
  • кава/чай. 

Закуплена кількість продукції дозволить перебувати на території офісу співробітникам з членами родини близько трьох днів.  

Юлія Удалих, офіс-адміністраторка robota.ua

Окремим викликом для нас стала організація бомбосховища для співробітників Чернігова. Якщо у Києві це питання взяла на себе адміністрація Unit City, то в Чернігові це лягло виключно на наші плечі. Ми домовились з орендодавцями про виділення зони на підземному паркінгу для співробітників нашої компанії та повністю облаштували її, забезпечивши наявність меблів, подовжувачів, інтернету, аптечки та продуктів першої необхідності (вода, їжа, кава, чай тощо). Тепер, під час повітряної тривоги, наші колеги можуть не лише знаходитись у безпеці, а й продовжувати працювати.  

Чернігів. Офіс

Попри відсутність довготривалого блекауту, наші офіси з кожним днем користуються все більшою популярністю, адже окрім комфортних теплих робочих місць з електроенергією, стабільним інтернетом та зв’язком, у них є можливість прийняти гарячий душ (як виявилось – це наразі один із топових бенефітів офісу), висушити волосся, попрасувати речі.  

Ми вже звикли до ситуацій, коли співробітники приїжджають разом із членами родини, щоб попрацювати, підзарядити свої ґаджети, а інколи й достатньо габаритні батареї, набрати технічної води та навіть перепочити на вихідних в нашому роботівському пункті незламності.  

Чернігів. Бомбосховище

Яна Кучерява, керівниця адміністративно-господарського відділу robota.ua:

«Ми надзвичайно вдячні за підтримку у ці непрості часи нашим орендодавцям у Києві – KAN Development та компанії UFuture. Завдяки партнерам наш улюблений робочий простір став для співробітників та їхніх родин справжнім оазисом безпеки. Працювати, коли у твоїй країні повномасштабна війна, – завдання із зірочкою. Але така всебічна допомога та підтримка партнерів дають впевненості, що разом ми все подолаємо».

Читайте ще: Як діяти працівникам і роботодавцям під час повітряної тривоги?