Перша онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні robota.ua рада представити нову рекламну кампанію, а разом з нею – нове позиціонування бренду: robota.ua працює на тебе!

Дослідження та інсайти

За 6 місяців підготовки проекту, спільно з партнерами Kantar Ukraine і MZ Hub, ми опитали понад 1600 людей з усієї України та провели близько 120 зустрічей з представниками компаній. Вони допомагали нам вивчати customer journey, зміни ринку праці, болі пошукачів та роботодавців. До роботи над новим позиціонуванням залучили креативне агентство IAMIDEA і маркетингове — Die Kulturtrager.

У процесі дослідження ми дізналися багато цікавого та корисного зі сторони seekers experience.

Зокрема те, що для багатьох пошукачів процес пошуку роботи — це теж робота. Вона приносить стрес і сумніви, відчуття невпевненості у власних силах. Пошукачам потрібен надійний партнер, який не просто підтримає словом, а реально допоможе у процесі пошуку роботи. robota.ua і є той помічник, який ось уже 21 рік допомагає роботодавцям і пошукачам знайти один одного. 

Базуючись на цьому інсайті, ми запустили рекламну кампанію, яка допоможе цільовій аудиторії пошукачів знаходити роботу просто, легко та надійно. 

Охоплення та прогнози 

Осіння рекламна кампанія від robota.ua триватиме з вересня до грудня 2021 року. Її цільова аудиторія – люди 20-54 років, які проживають у містах з населенням понад 50 000 жителів. 

  • Понад 6,5 млн представників ЦА побачать нашу рекламу на 19 телеканалах
  • Більше 9 млн інтернет-користувачів побачать нас у провідних цифрових медіа
  • 4,5 млн+ українців побачать нашу зовнішню рекламу на вулицях своїх міст та у метрополітені.

Ми прогнозуємо, що нова рекламна кампанія допоможе отримати:

  • +20-25% відгуків на вакансії
  • +30-35% приріст нових резюме

«Наше ключове завдання — донести кандидатам, що у стресовому процесі пошуку роботи (з неясними процедурами, неочевидним кінцевим результатом) ми — надійний помічник. Ми можемо не тільки запропонувати кращі позиції від кращих перевірених роботодавців, а й, завдяки безлічі функцій, робимо цей процес зрозумілим, простим і швидким. Використовуючи гумор в комунікації, ми хочемо допомогти людям ставитися до пошуку роботи спокійніше і простіше, не стресувати.

Знання нашого бренду — найвище на ринку (Brand Awareness robota.ua = 87,3%*), отже, більшість кандидатів знають, для чого потрібні сайти пошуку роботи. Наша мета — показати, що саме з robota.ua це легко, швидко і надійно», – Ярослав Гуменюк, CMO, Brand Ambassador robota.ua

Дещо цікаве від наших партнерів 

Юлія Масієнко, керуючий партнер дослідницького агентства MZ Hub: 

«Під час дослідження ми почули багато драматичних розповідей про те, як шукають роботу зовсім різні люди. Всі вони стикалися з несподіванками, від яких росла тривога. Разом з тим ми побачили, що пошукачі вдячні цивілізованим job-бордам як явищу. Це спостереження і стало відправною точкою для роботи над новим позиціонуванням».

Кирило Скікевіч, керуючий партнер бюро стратегічного маркетингу Die Kulturträger: 

«За останні три місяці майже 2/3 всього населення України з доступом в Інтернет скористалися job boards. Вони стали для українців ще новим, але вже знайомим способом пошуку роботи. Нова бренд-стратегія robota.ua відштовхується саме від такої реальності. Слідуючи за еволюцією потреб клієнтів, її центр уваги перенесений зі «знайомства» з категорією на «досвід користування» категорії. І серед інших job boards robota.ua робить це першою».

Ігор Фінашкін, креативний директор I AM IDEA:

«Правда полягає в тому, що для людей процес пошуку роботи — це теж робота. Ще одна. Але як її робити правильно без стресу — мало хто знає. У креативі ми вирішили показати людей, які знаходяться в пошуку, але у яких є ціла команда помічників. Роблячи акцент на функціональності продукту, ми хочемо показувати, що реально людина отримає від використання продукту і як він може допомогти йому в пошуку роботи».

Осінь – найкращий час для пошуку співробітників з robota.ua та формування команд! Розміщуйте вакансії, а ми потурбуємось про кандидатів 🙂

Розмістити вакансію